Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klokje rond
Reactie van bezoeker 'Wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Beter toch iemand die de moeite neemt om anderen te willen helpen dan iemand die alleen maar vanaf de zijkant commentaar geeft ... ?!
Persoonlijk ben ik blij dat er ook zulke mensen op dit forum zitten want daar krijg ik een hoop informatie van waarvan ik vervolgens weer kan leren.

ik wilde dit toch even kwijt zonder meteen weer een welles/nietes discussie op gang te helpen. het lezen van topics en antwoorden is namelijk nog steeds niet verplicht!

groeten Wouter
Reply
Beste w.v.;
ik heb soms veel tijd en zin om in dit forum aanwezig te zijn. En als ik een onderwerp aantref waar ik niets mee kan doe ik er ook niets mee. En je mag mijn inbreng best overslaan, uiteindelijk krijg ik binnenkort een wettelijk voorgeschreven tatouage op mijn voorhoofd met de tekst:
"Waarschuwing: deze man serieus nemen doet U op eigen risico".
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Berend', geïmporteerd van het oude forum:

Egbert

Ik reageer liever niet op jouw kritiek, want dit heeft niets te maken met techniek en problemen die men op dit forum kwijt kan. Misschien is het een idee om een BMW forum op te richten, om met elkaar wat te neuzelen over van alles en nog wat, behalve techniek. Aan jouw de eer dit forum op te richten. Veel succes, en je slaat tegelijk twee vliegen in een klap. Jullie kunnen lekker simpel ouwehoeren, en van mij ben je verlost.

vr gr Berend

Reply
Nou volgens mij is de klok weer rond,
frits
Reply
Quote:Nou volgens mij is de klok weer rond,
frits
Hilarisch...

Gelukkig niet alleen technisch geneuzel.
Reply
50060 km verder (vandaag)

[img]/import/photos/p37191s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Wat een lullig sleutelhangertje
Reply
Reactie van bezoeker 'rob', geïmporteerd van het oude forum:

De erom hou ze aan de praat al die draadjes niet verslappen he
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)