Reactie van bezoeker 'peter v o', geïmporteerd van het oude forum:
Gezien de opmerkingen over dioe sleutel hanger, ik zou een knalroze beertje als sleutelhanger nemen!
En ja nog steeds is de sleutelhanger nu van een zilverkleurige soort en niet rose.
Reactie van bezoeker 'eric', geïmporteerd van het oude forum:
Wat een gezeik om een sleutelhanger !
ut is de toon die de muziek maakt
Reactie van bezoeker 'Joseph', geïmporteerd van het oude forum:
Helemaal mee eens, Eric, en toch; toch lijkt die sleutelhanger me interessanter dan de poeha rond de teller.
Reactie van bezoeker 'Berend', geïmporteerd van het oude forum:
Hoezo technisch forum
Berend,
kijk eens rond in dit forum en ontdek dat we met z'n allen onder het mom van technisch forum ook wel eens wat lol hebben. En doorgaans gaat het wel ergens over, soms kan je het ook "slap gelul" noemen. En een ander vindt dat wel belangrijk, interessant of leuk. Zelf heb ik een dubbel gevoel bij alle vragen over navigatie-apparatuur. Enerzijds voeg ik toe als ik denk dat ik iets heb toe te voegen en tegelijk denk ik vanuit mijn eigen beleving wel eens: "waar gaat het over"? Ik bekijk gewoon de kaart en rij dan zolang ik het weet (doorgaans ongeveer de tank leeg), dan kijk ik wel weer. En de navigatie-gebruikers doen het op hun manier, die voor hun kennelijk werkt.
De moraal: oordeel niet opdat ge niet geoordeeld wordet. Geniet van alles wat je (in dit forum) gratis wordt aangeboden, haal er uit waar je wat aan hebt en laat de rest aan diegenen die die onderwerpen kennelijk belangrijk vinden.
Leef met plezier en inzet!
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'w.v', geïmporteerd van het oude forum:
Zeg Egbert, vind jij je soms niet te nadrukkelijk aanwezig op dit forum?(14items 30 reacties) of ligt dit aan mij? Wat je laatste reactie betreft, preken gaat het beste in de kerk.
Je moet eens zien hoe druk het is bij motorzegeningen...