Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'Jan Wessels', geïmporteerd van het oude forum:
Ik zoek een instructieboekje voor mijn R850 R. Mag kopie zijn of digitale versie. Alvast bedankt voor de moeite. Jan
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:
Jan gaat het om een instructie boekje zoals bij de motor zat of een werkplaatshandboek?
Reactie van bezoeker 'bob', geïmporteerd van het oude forum:
Op marktplaats kun je voor een klein bedragje o.m het gevraagde werkplaatshandboek krijgen in een digitale versie. Zoek op 'BMW werkplaatshandboeken' en je krijgt alles wat je wilt. Wat ik trouwens al eerder heb vermeld.
Gebruikt niemand de zoekfunctie van dit forum ??????
Reactie van bezoeker 'Jan Wessels', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb de zoekfuntie gebruikt maar zag helaas niet dat dit onderwerp al eerder behandeld was. Misschien een te enge zoeksleutel gebruikt.
Het gaat mij om het instructieboekje wat bij de motor zit als je 'm koopt. Ook is een kopie van het onderhoudsboekje trouwens van harte welkom.
Jan neem ff contact met me op via mijn e-mail telton@supermail.
Mogelijk heb ik wat voor je.
Jan moet natuurlijk zijn telton@supemail.nl
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:
Hoera! Het werkplaatshandboek heb ik intussen op cd in Engels en Nederlands. Nu dus nog het instructieboekje... wie o wie?
kijk an !!
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Wel typisch dat ze zo'n boekje in de kast hadden liggen. Tenzij het van een afgeschreven en gesloopte fiets komt. Anders zou ik verwachten dat een dealer het boekje bijlevert als hij de brommer verkoopt. Ik heb de ervaring overigens in de 2-e hands autowereld dat ze heel nonchalant omgaan met dit soort dingen, je hebt geluk als het instructieboekje nog bij de auto zit...
Egbert