Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Instructieboekje R850 R 1997
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:

Hij had nÛg een setje liggen die bij een motor hoorde die ze in voorraad hebben. Blijkbaar hebben ze eerder een motor verkocht zonder het instructieboekje daarbij mee te leveren. Bij auto's liggen de boekjes in het dashboardkastje, bij motoren liggen ze vaak thuis in de kast? Het valt me wel op dat er onder het zadel net ruimte is voor wat gereedschap en het bandensetje. Ik had graag ruimte gehad voor een extra lampensetje.. vreemd dat ze daar bij BMW niet aan denken. In het instructieboekje staat dat je altijd een reservesetje mee moet nemen... in de broekzak? De boekjes zouden dan ook onder het zadel kunnen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

helemaal mee eens. Bij een Honda CB 500 uit de jaren '70 die ik heb gehad was dit inderdaad zo: klein plat boekje dat je "op" (in) de motor kon meenemen.
En plek voor een kleine lampenset zou ook mooi zijn, bij mijn R80 zou ik ze onder het kontje kunnen leggen als daar niet al de gereedschapset en de verbandset zouden liggen...
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Goed dat jullie dit lampen onderwerp op de agenda zetten :-)
ik zal in mijn RT kuip een setje leggen omwikkeld met een handdoek, ik heb er dus wel een plejkje voor.
Ik heb een keer in England met een kapotte lamp gestaan zonder reserve, en de Engelse lampen schijnen de andere kant op he . Was geen leuke ervaring.
Reply
Reactie van bezoeker 'Joke Braaksma', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik zoek een instructieboekje voor mijn R850 R. Mag kopie zijn of digitale versie. Alvast bedankt voor de moeite. Jan
Dag Jan,
Heb begrepen dat het je gelukt is een instructieboekje te bemachtigen van de R850R
Zou je voor mij een kopie willen maken? uiteraard tegen de kosten.
Het lukt mij ook niet zo een boekje te krijgen

Bedankt alvast

Joke
Reply
Reactie van bezoeker 'Wil Jansen', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb het even voor jouw motor en bouwjaar opgezocht in de nieuwste ETK (2006-2):
Handleiding R850R/R1100R Bediening Nederlands: bestelnummer 01 46 9 799 906 prijs: Ä.12,15.
Verder is er voor jouw motor ook nog een: Handleiding R850R/R1100R Techn. Data Nederlands: bestelnummer 01 46 9 799 916 prijs ook Ä.12,15.
Je kunt ze gewoon bestellen bij je BMW-Dealer.
Trouwens voor de meeste BMW's zijn de boekjes nog gewoon leverbaar.
Ik had net een nieuwe besteld voor mijn R65LS bouwjaar '82. Hij was wel niet meer in het Nederlands leverbaar, maar nog wel in het Duits, Engels, Frans en Zweeds. Ik heb maar Duits genomen, prijs Ä.15,--

Sukses,

Wil
Reply
Reactie van bezoeker 'Dast', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Goed dat jullie dit lampen onderwerp op de agenda zetten :-)
ik zal in mijn RT kuip een setje leggen omwikkeld met een handdoek, ik heb er dus wel een plejkje voor.
Ik heb een keer in England met een kapotte lamp gestaan zonder reserve, en de Engelse lampen schijnen de andere kant op he . Was geen leuke ervaring.
Ton dit is toch zeker een grapje.

Dast
Reply
Reactie van bezoeker 'rob', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Tss. Vanmiddag bij de motorzaak geweest waar ik de motor heb gekocht. Toevallig hadden we het over de moeite die het mij kost om een instrctieboekje te vinden (niets via dit forum, Marktplaats). De verkoper ging in een kast kijken en duikelde daar een setje op. Niet specifiek van mijn motor natuurlijk want anders had ik 'm er gewoon bijgekregen. Ik heb dus ineens zelfs een ingevuld beurtenboekje...;-) Wel van een ascot gr¸ne R850 R en die van mij is echt metallic grijs. Maar heel leuk om dit setje nu te hebben.
ik heb een vraag over dat mooie windscherm wat je op de motor heb zitten.
ik heb namelijk ook een r850r maar ben opzoek naar een mooi scherm en niet te groot.weet je waar deze vandaan komt of wat voor merk het is.
alvast bedankt

groeten rob
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)