10-04-2005, 10:18 PM
Reactie van bezoeker 'dirk', geïmporteerd van het oude forum:
Mijn K1100rs heeft constant last van een verhoogde temperatuur. Ik heb een nieuwe ventilatorvin moeten plaatsen want de vorige is gewoonweg doorgebrand omdat deze waarschijnlijk te veel moest werken. Als ik voor de lichten sta, tussen de file kruip of traag rij moet de vin constant bijspringen, zelfs eenmaal gehad dat de waarschuwingslamp brandde.
Wat heb ik reeds gedaan: nieuwe ventilator , nieuwe koelvloeistof en op de juiste manier gevult en radiator gespoeld, nieuwe thermostaat, radiator ontdaan van straatvuil en vliegen,nieuwe inlaatbuizen, geexperimenteerd met het weghalen van kuipgedeeltes.
Tot op heden geen verbetering. Voor de rest is de motor superzuinig, soms 1-22 en loopt deze niet erg lekker in alle versnellingen rond de 3.000 toeren als deze warm staat, bougiebeeld geeft witgrijs beeld.
Heeft iemand een idee, zelf denk ik nu dat de injectie te zuinig is afgestelt maar ik ben geen techneut
Mijn K1100rs heeft constant last van een verhoogde temperatuur. Ik heb een nieuwe ventilatorvin moeten plaatsen want de vorige is gewoonweg doorgebrand omdat deze waarschijnlijk te veel moest werken. Als ik voor de lichten sta, tussen de file kruip of traag rij moet de vin constant bijspringen, zelfs eenmaal gehad dat de waarschuwingslamp brandde.
Wat heb ik reeds gedaan: nieuwe ventilator , nieuwe koelvloeistof en op de juiste manier gevult en radiator gespoeld, nieuwe thermostaat, radiator ontdaan van straatvuil en vliegen,nieuwe inlaatbuizen, geexperimenteerd met het weghalen van kuipgedeeltes.
Tot op heden geen verbetering. Voor de rest is de motor superzuinig, soms 1-22 en loopt deze niet erg lekker in alle versnellingen rond de 3.000 toeren als deze warm staat, bougiebeeld geeft witgrijs beeld.
Heeft iemand een idee, zelf denk ik nu dat de injectie te zuinig is afgestelt maar ik ben geen techneut