09-20-2005, 10:19 PM
Reactie van bezoeker 'Hein Kuiper', geïmporteerd van het oude forum:
Ik ben zaterdag in Woerden geweest bij het veteranen treffen,was weer leuk. Dit ter informatie. Ik ben een r26
aan het reviseren, toen ik hem gekocht had reed hij wel maar het motorblok werd erg warm.Op het treffen kwam
er ook een r26 het veld op rijden,deze had er een leuk ritje erop zitten.Ik vroeg hem als zijn blok ook zo warm werd, maar dat was niet het geval. Hij vertelde mij dat ik
eens naar de olie gaatjes moest kijken en als deze wel in lijn lagen van de bevestigings bouten van de kleppen.
De uitlaat kant stond dwars op het doorvoer kanaal naar
boven.Ik heb de kop verwarmt en hem in de goede positie gedraaid.Nu mijn vraag hoe komt de olie bij de kleppen, omdat je de bouten van de klepgeleiders vast gaat zetten en de olie volgens mij daar slecht door kan.Wie wil mij dat eens uitleggen omdat ik dit nog nergens ben
tegen gekomen.Ook niet bij de monoclub.
Ik ben zaterdag in Woerden geweest bij het veteranen treffen,was weer leuk. Dit ter informatie. Ik ben een r26
aan het reviseren, toen ik hem gekocht had reed hij wel maar het motorblok werd erg warm.Op het treffen kwam
er ook een r26 het veld op rijden,deze had er een leuk ritje erop zitten.Ik vroeg hem als zijn blok ook zo warm werd, maar dat was niet het geval. Hij vertelde mij dat ik
eens naar de olie gaatjes moest kijken en als deze wel in lijn lagen van de bevestigings bouten van de kleppen.
De uitlaat kant stond dwars op het doorvoer kanaal naar
boven.Ik heb de kop verwarmt en hem in de goede positie gedraaid.Nu mijn vraag hoe komt de olie bij de kleppen, omdat je de bouten van de klepgeleiders vast gaat zetten en de olie volgens mij daar slecht door kan.Wie wil mij dat eens uitleggen omdat ik dit nog nergens ben
tegen gekomen.Ook niet bij de monoclub.