06-27-2006, 11:48 PM
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:
Zover ik weet wordt bij een koprevisie van een R100 altijd klepgeleiders vervangen. Dit om afbrekende kleppen vÛÛr te zijn. Meet de bougiekabels eens door met een multimeter. De corrosie zou wel eens dieper kunnen zijn dan je denkt. Kabels en bougiekappen zijn niet duur. Blijkbaar heb je geen Nikasil cilindervoering. Dan zou ik uiteindelijk eens honen en nieuwe zuigerveren proberen. Lijkt mij relatief gezien niet te duur. De overmaat staat toch op de zuiger? Kun je dan ook de cilindermaat (laten) opmeten en kijken of dit wel correct is. Hobbyist heeft toch ook gebruikte cilinders als evt optie? Ik hoop dat je oplossing weet te vinden, laat ons weten svp.
Zover ik weet wordt bij een koprevisie van een R100 altijd klepgeleiders vervangen. Dit om afbrekende kleppen vÛÛr te zijn. Meet de bougiekabels eens door met een multimeter. De corrosie zou wel eens dieper kunnen zijn dan je denkt. Kabels en bougiekappen zijn niet duur. Blijkbaar heb je geen Nikasil cilindervoering. Dan zou ik uiteindelijk eens honen en nieuwe zuigerveren proberen. Lijkt mij relatief gezien niet te duur. De overmaat staat toch op de zuiger? Kun je dan ook de cilindermaat (laten) opmeten en kijken of dit wel correct is. Hobbyist heeft toch ook gebruikte cilinders als evt optie? Ik hoop dat je oplossing weet te vinden, laat ons weten svp.