Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Puch
Reactie van bezoeker 'leen', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo ik heb sinds kort een cilinderkop voor mijn puch brommertje met 2 bougies erin. Een ligt er en een staat er schuin bovenop. Maakt dat wat uit voor de verbranding? En kan je dat horen als ie anders verbrandt?
Hij heeft 2 bobines en 1 contactpuntje.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Leen,
ook jij bevestigt weer hoe goed dit forum is. Wellicht als je zoekt op Puch en forum via bijvoorbeeld Google dat je veel meer antwoorden vindt.
De plaats van de bougie maakt wel uit voor de snelheid en volledigheid van de verbranding. Kan je het beste testen door te vergelijken de 1 en 2 bougie kop op je brommer.
En nu weg, dit is een BMW forum.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan Boerenfluitjes', geïmporteerd van het oude forum:

Nou zeg Egbert, wat ben jij een boeman! Laat die jongen zijn Puchje toch verbranden...
Reply
Reactie van bezoeker 'dolf', geïmporteerd van het oude forum:

... en kijk eens hoe zo'n trouwe boxer opknapt van Doppelzuendung. Werd vroeger wel bij enduromachines gedaan; dubbele ontsteking op die manier. Gewoon als reserve pit... Alhoewel, hoe zit je dan met die twee bobines? Schakeltechnisch bezien. ik vraag begrip voor de Puch eigenaar. jullie zijn ook vriendelijk geweest als ik mijn Ural in de teXt noemde
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Dat was meer medelijden...
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

bedankt Lei. Wordt gewaardeerd . En mede dank zijn alle kennis die ik hier heb opgedaan is mijn probleemkind, mijn R65 , weer helemaal op draf en op dreef.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)