Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
luchtbobbels op voorband
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Lion
Ik kan mij niets herinneren dat die band goed of slecht was,over het algemeen verhandel ik de Britgestone BTís. en momenteel doen de Heidenouís het ook goed zowel de prijs als de weglegging.
Op de derde plaats komt Avonband en de Dunlop over het algemeen gaat het nu met de Dunlop weer wat beter.
Maar of deze voor de BMW goed doen?
Een goede band en legt er soepel omheen, de prijs nou je die bijten elkaar niet meer kan verschil leggen tussen de 8 en de 15 euro.
En een band mee zeulen, heeft ook geen zin.
Maar het is uiteraard wel goed dat je vragen stelt betreffende ervaring.
Zodra ik de band hoor kraken als die om de velg heen moet trek ik al een zuur gezicht en moet de band extra goed nazien indien de band er goed om legt maak ik wel een notitie ook vraag ik de klant of hij na 1000 km even terug wil komen dan wil ik de banden spanning en lek proef nog even doen zonder deze te demonteren.
Ik vind het alleen jammer dat de meeste collegaís alleen maar de winst willen tellen en het gevoel van samenhorigheid een beetje kwijt zijn, het is net of de motorfamilie uit een valt.
Dus terug komende op de lange verhalen zoek een goede dealer die herken je wel.
HË veel motorgroeten en tot weer horens,
Jan
Reply
Reactie van bezoeker 'kaspar mulkens', geïmporteerd van het oude forum:

Wij verkopen geen banden aan particulieren. We hebben echter honderden banden doorgeleverd naar Engeland toen de Euro niet zo hoog stond als nu. In die tijd ook zeer veel Conti Force doorgelevert. Het is zeer wel bekend dat er problemen zijn geweest en wel precies zoals jij ze omschrijft. Bij ons heeft Conti dat op een nette manier opgelost en zij hebben nu ook absoluut betere banden gemaakt. Ik kan me echter wel voorstellen dat Conti een band wil hebben zodat zij die kunnen claimen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Tegenwoordig (en al meer dan 10 jaar in mijn bezit) bij de bouwmarkt om de hoek een compressor kopen voor weinig vaak onder honderd euro (met banden/ lucht set)en zelf je banden op druk houden (regelatig controleren). Je moet uiteraard wel ruimte hebben om compressor te plaatsen, ding maakt nogals wat herrie als tie lucht staat te draaien.
Ik gebruik mijn compressortje voor van alles nog wat schoon te blazen en banden op peil/Druk te houden, bevalt me prima.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)