Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABS valt uit K1100RS '92
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

Dank allen, de reacties geven vertrouwen. Tot mijn verbazing heeft het euvel zich 2 dagen niet meer voorgedaan. Ik ga nu eerst een paar dagen Alpen pasjes rijden, hopelijk blijft het goed gaan, anders weet ik waar ik ga zoeken! Overigens, kan het met de dodemansknop te maken hebben?
Groet,
Mark
Reply
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

En ja hoor, onderweg naar de Alpen, na een stop sleutel om, en zo dood als een pier. Slechte nieuws; verkeerd moment, goede neiuws, storing eenduidig. Het schakelgedeelte van het slot gefrummeld en beproefd. Inderdaad geen contact meer op de sleepcontactjes. Uiteindelijk dit deel werkend gemaakt en de zaak op de kuip gemonteerd. Zo heb ik met een extern contactslot Oostenrijk en Italie doorkruist, nood breekt wetten nietwaar. Nu maar een nieuwe monteren en is er weer een electrische storing opgelost. Ik moet zeggen tot ca 150.000 km geen problemen gehad, maar daarna toch wel wat vaker vervelende dingetjes. Maar met deze site komen we een heel eind, dus voorlopig mag tie blijven!
Groet,
Mark
PS Ik heb het idee dat de beschrijving op de site van Bert niet van toepassing is op de K11. Het mechanische gedeelte van mijn contactslot zit vastgebout met twee koploze bouten en blijft dus zitten terwijl je zit te pielen met het electrische stuk daaronder.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)