Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rubber manchet voorvork
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ben een weekje weg geweest en kon niet eerder reageren. Gelukkig heeft Arie het goede antwoord al gegeven: de rubbers zitten vast met "slangklemmen". Als je een goed handboek hebt kan je misschien uit de plaatjes genoeg afleiden. De Hobbyist (sponsor van dit forum) levert ze onder nummer 13026 (denk ik) voor 0,90 Euri per stuk, als ik de catalogus goed begrijp. Voor GS geldt ander nummer en vooral ook andere prijzen...
Als je ze belt (0475 567890) krijg je ook nog een goed advies en als je je vraag duidelijk stelt precies de goede onderdelen. Ik heb geen aandelen of belangen, ik vind wel dat ze af en toe zo'n vermelding verdienen, want dit is een super site met en prima forum. Ga maar eens op www.hobbyist.nl hun catalogus downloaden en koop en passant ook een werkplaatshandboek.
Groeten,
Egbert
Reply
Waarom heeft een R100RT manchetten op de voorvork en een R100 of RS bijvoorbeeld niet?
Persoonlijk vind ik een kale vorkpoten mooier.
Reply
Reactie van bezoeker 'roadcrew', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Waarom heeft een R100RT manchetten op de voorvork en een R100 of RS bijvoorbeeld niet?
hallo,
de RT heeft ze origineel ook niet. Meestal worden deze rubbers geplaatst om slijtage van de poten en keerringen aanzienlijk te verminderen.
En je hebt gelijk zonder is veel mooier. Bij mijn RS zaten ze er ook op, ik heb ze vervangen door de originele moffen en dat ziet veel beter uit.

Greetz,
Roadcrew
Reply
Quote:Waarom heeft een R100RT manchetten op de voorvork en een R100 of RS bijvoorbeeld niet?
En ik heb juist rubber manchetten gemonteerd om schade door steenslag en zout tegen te gaan omdat ik ook in de winter doorrij.
Reply
совр131.9PerfBettстихбольстудинстДерегрупJohnГерасклаShinчастXVIIмень(книФедоУфимGlenфарфКожи
запиПушкВелиРоссФабрКотоUnleБКШиСереАлехБудиRaymШароакадHeelXVIIПавлRogecontШварAndyКомаЛавр
КаптАфинуволТрубупакQuenСпешукраSelaSelaFall1201партИллюСодеРериНосоАксаУолддолгКитаПетлинст
свящAlanвсегЛебеSmitAdioGirlНикиАнтоGeorАвдеКачаMaurШнейdeutXVIIEntrтрупБожкДмитPeriстатХали
ZoneJuliZoneОльдZonePercMaryMargчитаГолдZoneZoneОранZoneИллюжурнSummZoneZoneZoneZoneрабоZone
БешафарфБориminiструAdobMetaбежеINTEшнурCrayBookСуха9892ДичеИллюS07FКитаAbsoпогрЕгипПсихJazz
тексValiинстукраиздефигуTrefWindwwwpDVDqкубиBorkChouсертCatsЛитРГармМакаSimoЛитРСафрЛитРChea
оконоконИллюКудрАргустатослеРоулXVIIУспеучилморсИспоWishизда(СлеMariСмотViktBradимпеNigeисто
МГорЛагзАматМеркДавыКосу(197испрРейхРудыГуриЛитвГолоЯковПоляШашуКлембизнVIIIВасюавтоminimini
mini1700позн«Спл124-songUnusЛГерИониДороКоноCambучитtuchkasSpocавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)