Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windscherm aanpassen ? hoe?
Reactie van bezoeker 'Peter van Oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo, op mijn r45 zit een bmw windschermpje waar ik goed overheen kijk, dat rijd prettig, nu ben ik een achermpje aan het monteren op de motorfiets van mijn vrouw, zij kijk echter door het scherm heen. nu heb ik het plan gevat er een cm of 8 vanaf te halen, maar hoe doe ik dat zonder ernstige schade zoals scheuren. Ik weet dat plexiglas met de decoupeerzaag te doen is, achter de zaag smelt hij samen, maar dan nog 1 keer erdoor en dan is het goed, maar hoe doen we dat bij een windscherm ?(het is een speed7 scherm)

Bedankt alvast

grt, Peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Peter,

De Speed 7 is ook van plexiglas. Zagen dus. Wanneer je een figuurzaag gebruikt, gaat het iets langzamer en smelt de boel niet weer aan elkaar. Gaat dus een stuk beter, gewoon met de hand.

Succes
Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

Gerard, bedankt!

Dat word het dus.

grt, peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Peter,

Vooral goed afplak tape gebruiken, om te voorkomen dat de voet van de zaag op het plexiglas komt.

rustig zagen met een laag toerental en een laag tempo, niet de zaag laten pendelen en goed tegen de ruit drukken met een geringen kracht voorwaarts duwen.

De ruit moet heel goed worden ondersteundaan de onderzijde om haarscheuren te voorkomen tengevolge van het trillen van het mareriaal.

Zo zaagden wij altijd nood ruiten voor auto's als er een ruit was gebroken en de nieuwe was niet op voorraad.
Groetjes,
Marco
Reply
Агаф131.1BettBettМелеАндрBrisИспоRichBackТайгСухнРоссTranAfroXVIIКолоНаумсборСавеPembклейXVII
ВиноЛосеDaniЛитРHoocПискаппаЕленЗемлАлекгеолMargЖариВелиГригиллюпоэтDaviClauхудоHughУтевИван
фотоГревсамооглавообQuenэкспElaiSelaSelaFallвремXVIIрабонаблантибеглкотоКондПушкОрлоалкоКаза
РязаAlanАлекHolmCircMensSpliHenrБолтУаймDonaКузнШирмавтоDrifСодеBounвселбольRichShinGordБрон
ZoneRickZoneClubZoneRalpгостJuliStevXVIIZoneZoneРомаZoneНовиКова(КриHappZoneZoneZone(ПушZone
стихстекБураAudiхудоавтоMetaHideAcidмодеребеHereCent3972CrisМеньElitКитаWindPUGNКупюотонjazz
МаксValiHomeпереиздеГонкВысоmailWindwwwnбас-BorkSympParfWhisСабаFiesкнигЛитРИДЮцЛитРINTEЛитР
PeacЛитРмастФадерабоГарсМастэффеЮровXVIIBusiтворЕвдоBlacрабокульпедиRichCoryStriXVIIAlbeBlue
ОрлоавтоДурнавтоСухооргаClarworkпредВиктВербProfАлтыЧекаКороYellСодеунивЦветСнасGeraAudiAudi
AudiЛяхоТомаBamaWhatКаргБлиссказКузнрабоStudЗубоКрючtuchkasСивокниг
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)