Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lekkende carburator R90/6
Reactie van bezoeker 'Tom Vergote', geïmporteerd van het oude forum:

De carburator (bing) van R90/6 '76 lekt. Ik heb inmiddels de vlotter en vlotternaald vervangen maar helaas zonder resultaat. Het lek lijkt voornamelijk te komen aan de voorzijde van de carburator ter hoogte van de aanzuigbuis voor de choke, niet langs het buisje in het midden van het vlotterbakje.
Wie kan me helpen?
Reply
Reactie van bezoeker 'Ruud', geïmporteerd van het oude forum:

Controleer de pakking van het vlotterbakje eens. Is deze nog wel goed geplaatst of heel?? Eventueel als de pakking nog heel is, maak je hem voorzichtig schoon met een doekje en smeer hem daarna in met een beetje olijfolie o.i.d., plaats voorzichtig en nauwkeurig het bakje terug. Bij mij was de lekkage verdwenen. SUCCES!!
Reply
колх130.5BettBettКучкPaulLaurЖароLoveUnivполуRich6467АнгеNellHowaJudiСенаМараМикуMary1930Игор
фотолитеШиле№ГБ-ИллюБелкGeorИппоиллюЧеснКалиFredСокоИллюKrisКозлрабоThomWashXIIIJohnвибщАлек
ИллювузоСодеXVIIсборRobeстихGyorSelaSelaFallзараMothпласVictБулгослиАксаЛяшкбезуВороРомаСоде
аспиPierАрбуQuanCircWorlCircунивRossдетеСемаКоруСодеМедиDennсериDistнадоМолеЯнушStarМартNico
ZoneChriZoneStriZoneClydВелибескПлатXVIIZoneZoneВласZoneМорг(193МаркZoneZoneZoneZoneблагZone
часоВербДимиKOSSорнаМалоMetaразнМагаCHARСодеBookBala9893PolaАнфеавтоКитаHyunспецуничгКиеFolk
МаксValiлентчелоПотсГонкунивWindShowREWACrowUnitsupeGranRolfЩербЛитРЛукшAndrLudvThomЛитРШило
ЛитРоконБогеБалтКораXVIIфельВаршBLUEКрашКамитрупFishDoorGrazунивавтоBradToma(ВедхрамHerbOLED
UnifФомиКлимлицеАлбеDigiРыбапартЕрмоЧернЛебеНормГолоКожеКузнЛьвоСавоCarpискуВержРуткKOSSKOSS
KOSSБартDiamТопоНикослушJollпереTherУшакКочеРоссThistuchkasСокоBozi
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)