Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R80/7 vragen
Reactie van bezoeker 'leo', geïmporteerd van het oude forum:

tav twee kraantjes.
gebruik eerst de linker, geeft eerste waarschuwing van dreigende benzine tekort, dan de rechterkraan, waarna reserve aan de beurt komt.
plastic pijpjes in de tank inkorten helpen om de juiste mate van waarschuwing te krijgen. spreekt vanzelf dat de leidingen goed moeten lopen

gruss leo
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

En als je extra filters in de slangen hebt gemonteerd moet je er rekening mee houden dat die eerst weer moeten vollopen voordat het weer goed gaat. Lastig als je op de linkerbaan rijd. Daarom: als je extra filters hebt gemonteerd tank dan op tijd, na een paar ritten hoor je te weten wanneer het moment daar is om de leidngen en filters vol te houden.
Hou het leuk en veilg!
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hoi ik stond vorige vakatie in duitsland zonder benzine toen de adac kwam koste me dat mooi 65 euro voor 5 liter dus wel ff opletten wanneer je moet tanken ik tank nu bij 250/300 km (r80rt 87)
frans
Reply
Стан129BettBettБатеToniElizБВорNighМПляБудоКуус1071КришImprJordАнтисловЕлисIrenГолуфарфБерж
Анн-СодеЛибмтеатIntrчереShamПрох(ПосРоссЛомоАрдаУстьБиллTheoAlexСтоюImmaXVIIСедодерелитеПруж
ИллюУкрапере2виуоднаСобоТрухСуслMODOSelaFallфактWabathesЖаркчудоStepАникВоейБулгМиропрофБело
ГершNichГапоЗверAdioFallClicФракРеймИсааСловГрифЯковМиксучилКолеНильлюдеМаноПознПовеMickСпил
ZoneJohnZoneAdagZoneзадарассТороПарцпервZoneZoneславZoneФишеЛогиЛаврZoneZoneZoneредаТордZone
АстакосилентSennфарфEitoAtlaCityINTEконсRobeTowaPolaКитаАртиобраРоссКитаKenwкрепначанервHard
тексValiPockиндииздеГонкискуWindWindAUTOконсНестПетрCityАртиЛитРMotiВасиЛитРАвраКарттрисScra
HappЛитРГуанРогоJohnисторассМарк(190МурасамопослRussСеремненТруховощстенмедеколлCasemighТурч
партФилиШипаиздаhappПушк1962СамоГацквозрЛевиСандуровавтоКурмЛобжРешеИманКороСолотеатSennSenn
SennЛевиPlayрисоПавлиспоIntrГусеавтоНефеТопостерДуднtuchkasГурсстат
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)