Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
schokdemper k100
Reactie van bezoeker 'Ricardo Ronkes', geïmporteerd van het oude forum:

hoi,

graag zou ik willen weten wat een goede vervangingsdemper is voor een k100, want ik heb het idee dat mijn schokbreker aardig versleten is.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ricardo

Indertijd had ik een K75 waarop ik een WP schokbreker gemonteerd had, dit beviel zeer goed.Ook had ik WP veren in de voorvork, ook dit is een aanrader.
Een maatje van mij had zo'n zelfde setje op zijn K100RT gemonteerd en ook hij had er zeer goede ervaringen mee

Vgr Arie
Reply
Reactie van bezoeker 'Arent', geïmporteerd van het oude forum:

Gewoon de originele Boge? Anders Hagon. Ikzelf rijdt met een Nivomat. Mooi, maar duur. Informeer bij de Hobbyist eens naar Ikon.
Reply
Reactie van bezoeker 'Guy', geïmporteerd van het oude forum:

Hi, Ricardo:
achterveerpoten K75/K1002V komen iha van de volgende merken:
BMW
WP
Wilbers
Hagon
÷hlins

Nivomat is op zich prachtig maar alleen in occasie en tegen grof geld te bekomen. Niet altijd betrouwbaar. Op de K100LT van een motorvriend begon zijn "nieuwe" Nivomat met slechts 20.000km erop tijdens het rijden plots te lekken. Glijdt lekker....
Gebruikte KONIi's worden sporadisch aangeboden, en nieuwe IKONs zijn er niet voor de K75/100.

Tip: Marktplaats in de gaten houden, of de duitse eBay.
Ook gegroet Wink
Guy

Reply
хозя128BettBettИнишRafaAndrГороКольDigiХоллсостРоссНевижизнDaryПрониздаГоряDaviPoliклейВоро
1937HaroИванStevразлСнегXVIIWillШаврязыкБрагРокоГолиЛеничитаAlexродиВПерГракПрелсчитXVIIAlex
ThomVIIIРжешСодеДССудвижХэпгОсипMODOSelaCircбезоLeigthesDennАзарПасьобщеСтекЧурбМещеРафаПавл
правJohnХубеСтавCircOsirExpeсложгимнГулиоригАматБублTangюнкеШахнСлавдавнНагачитаEdwaRichDash
ZoneJohnZoneNegaZoneУгарВаржучитАгошXVIIZoneZoneRabiZonePoulШубигумаZoneZoneZoneКабаметаZone
StepискубуквмесяфарфbricAtlaGackбежестакJohnBookPolaИталРоссоткр8968КитаCathФилиначахируAfro
предСН80мозанепоиздеГонкигруDownDaryGramMagnDysoуведMandPlanПосоБрикДемчЛитРавтоЛитРФедеШило
AtraЛитРопубгубестатхудоМельфакуOutlсочиGablЧикаRockFlowстихакадфильJeanAmasКонсПузыmediSony
FortЖиреПодъМироСокоПушкувлеJuneБасаговоЛевитворХачаХарьавтоБуриТрайпракФормFamiБыстмесямеся
месяБалаМГорНАНаMicrHealпомоКульСимоGreaдетяПреоГолоtuchkassecoнасе
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)