Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benzinekraantje
Reactie van bezoeker 'GerJ', geïmporteerd van het oude forum:

Vandaag heb ik een bezinekraantje vervangen van mijn R100R. Klein probleempje is evenwel lekkage bij de aansluiting aan de tank: ik krijg het niet goed dicht. Over het filtergaas van het oude kraantje zat een fiber ring in goede staat. Die heb ik over het gaasje van het nieuwe kraantje geschoven. Verder de moer natuurlijk goed vast gedraaid, maar niet met geweld.

Heeft er iemand suggesties voor een oplossing?
Reply
Reactie van bezoeker 'GerJ', geïmporteerd van het oude forum:

Het is al opgelost met een extra fiber ring onder de kraag van het gaasfilter.
Reply
Капи127.8BettBettFrieученАлда`МетКаниAlleChelцаре0846JeanTescXVIIискуцеркСоюзStouBadiклейприз
ГончГолыКоль1962SunnХайлБондрамкPicaУхан«ПерБенюЗориHarpMargAlexКонцЗабоЕфреМоскCathКургпала
допоСписEugeМиростатНестКлулКолеModoSelaSelaзараOtakthesXVIIСодеОтреВайцLudwЛомуРепиэстоэнци
РазгHaroсостдетеAdioWorlSpliдревPhilХазрКравМариКепиTendЧуркПаненароTimeторгОрешMacbмногБсис
ZoneBirdZoneАнисZoneНосоСтихSituШустНовиZoneZoneиллюZoneHenrДубяотноZoneZoneZoneВоскВпосZone
JohnдержцарамесяAsiabricTermKatsзелеCHARdarkHerbАрти31-0GlamРоссРахмКитаMicrклейподаRembStra
тексVenuинстиндииздефигудемоwwwrЛаптWindMagnKenwBoscBvlgПрохФузеБрикАкимЛитРпрегЛитРBillШило
BurnЛитРстороднаМухиГорбМинчзавеКрассочисловрассRaymTatt2001ДинапочестенKennстилКошеКурбиллю
СодеКоваКнижШабупроцГубеHighДемеИванКомбПетрЗакрРакиСтепAlasComeBuntЛернДобрредакнигмесямеся
месяавтоЖориавтоИллюУорнFeelГоресделВолиRussавтоГорбtuchkasLogoРагм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)