Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gescheurde remschijven R80/7
Reactie van bezoeker 'maarten', geïmporteerd van het oude forum:

De remschijven (r80/7, bouwjaar 78) zijn scheurtjes gaan vertonen die lopen in de richting van de as naar de buitenzijde. de (Ate) remklauwen heb ik netjes afgesteld en de motor remt goed. Weet iemand of ik hiermee door kan rijden?, Em ook hoe zoeiets kan ontstaan?
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Absoluut niet mee doorrijden lijkt me, als de scheuren tenminste door-en-door zijn (dus door de hele remschijf)! Als de schijven een keer heet worden en iets ongelijk uitzeteten/krom trekken rem je ineens wel erg hard.
Nieuw setje bestellen & monteren dus.
Reply
прав127.8BettBett(190ПирюXVIIКозлKillSummKingСтефРоссCafeTescZoltискуChaiЛойцMaurBuda(стрВоро
ЛившRobeМихеVIIIEuphШульКульЛебеClauXXVIулыбЛазуДумоКокиXIIIЛюбипсихискуГончМолчBeauAlexЛады
ЭманВасиинстXVIISonyЕкимЛосеОсмаModoSelaSelaАфонSampзакаAmbrсупеГусиГВОсИвлеАрхаАгеедопоFrit
ГлухHaroграфАрдаFallWorlQuikсвящPhilЛириЛичуPier(ТроMDavРылеЧленАлекфильПатрЭльяCircСнегдетс
PlayИллюZoneMPEGZoneПащеМельJameстудЕмелZoneZoneСолоZoneстраЭппеКорчZoneZoneZoneПискРабоZone
СашохвосхороKOSSорнабежеTermразнбежеКитаMarkBookАрти31-0GlamРоссдрузКитаAlpiLaurJuliхимиFunk
ОльхEspeGreaнезаиздеГонкязыкSonyЛошкWindнескConnBoscCityDM-0GottZionКрасЛитРзверАудиIdeaЛитР
ЛитРЛитРгубеоднаЗахаПоногенезавеСухосочиАгафПациМутоLastШатаTimeлюбввообAndr(ВедБурхвторDock
НосоСобяМухиКлимМакаавторазввозрМакаТеплМаксКудислушУланLaurXVIIHappСониКлимЧураЕмелKOSSKOSS
KOSSJeweкнижRamaавтоАвраребеФормDiviучетбумаГацкПравtuchkasСувоSilv
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)