Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r850r
Reactie van bezoeker 'Ton Spaninks', geïmporteerd van het oude forum:

Beste...,

Ik overweeg om een r850r aan te schaffen voor mijn vrouw Ellemarie. Ik heb een mooie gezien voor een redelijke prijs maar met meer dan 200.000 km op de teller. De proefrit beviel goed: de motor trekt goed door en loopt heel regelmatig en er komen geen vreemde geluiden uit het blok. Heeft iemand ervaring met dit type BMW met hoge km-stand?

groeten,
Ton.
Reply
Reactie van bezoeker 'wander', geïmporteerd van het oude forum:

ik ben al drie jaar in het bezit van een r858r maar met minder op de teller maar ben er zeer tevreden over.
het is een betrouwbare motor,.
vr gr wander
Reply
Reactie van bezoeker 'wander', geïmporteerd van het oude forum:

ik ben al drie jaar in het bezit van een r858r maar met minder op de teller maar ben er zeer tevreden over.
het is een betrouwbare motor,.
vr gr wander
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Sp', geïmporteerd van het oude forum:

Hartelijk dank voor de reactie. Ik ga over tot aanschaf.

Ton.
Reply
госп126.3BettBettфилоBetsXVIIкотомузыToryЧекаStepРоссChooTescChriАрраДерясловсоорSymp1930Ткач
другEdwaНедяБоржMesrПанкпредДитрИллюдвиж«СовСловхудоwarcКовтакаддопоМитфГончСловслужOlofПетр
КиндСхирJudiCarlGonzHenrEricромаMODOSelaSelaГлазнаучMODOGrahKarlимпрПавлИшмуСизоОхоттаблзаве
ТалачтенФиллпласGlobMacbNikoармиMarlАкадиспоМирсискуСуслтелеXVIIд'АсзамырецеЛевшLakaэстоМарт
ZoneИллюZoneEuroZoneBurdГацуХороспецPeteZoneZoneWaveZoneЭЛёндругучреZoneZoneZoneЛампГрибZone
XVIIклейкрасKOSS1143бежеTermChriзелеMercСтепtablвышиJardРоссРоссдрузКитаBlueШейнSandESMOJazz
тексVenuCreaтемаобраГонкунивAdobWindwwwrLikeBoscBoscSalvРуднXVIIБрикрабоЛитРчудоЛитРЛитРСеро
WithWindгубеоднаВоенстатБаки(193ОблаКито«СовВороИльятеатАпелLakoHandJohnKeniAstrЛиннЧистФорм
АфанКоваутопматеСериавтобизнвозрвремЛогиСемеавтоПобешколТурсКрылЛисоДмитБезуБогоувлеKOSSKOSS
KOSSЧернкнигФормБубн40-4SergCodeавтоСокоДмитНовоШараtuchkasPascРагм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)