Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slijtage zetel K1100 RS
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

Na 140000 trouwe kilometers krijg ik toch het idee dat de zitkwaliteit van mijn zadel achteruitgaat. Ik heb sneller last van een houten kont dan voorheen. (Kan ook aan mijn leeftijd liggen natuurlijk...) Daarnaast begint het zadel wat scheef te hangen waardoor deze de tank en de zijschildjes dreigt te beschadigen. Dus, wellicht tijd voor een ander zadel, of misschien een beter idee? Iemand met soortgelijke problemen?
Bedankt,
Mark
Reply
Reactie van bezoeker 'Josje', geïmporteerd van het oude forum:

Wat dacht je van de abtrainer! Werkt prime tegen dat bierbuikje wat wij mannen boven de 40 (of eerder) krijgen! Door dat bierbuikje lijkt het misschien of die tank in de weg zit :-)

Mazzel!
Reply
Reactie van bezoeker 'maarten', geïmporteerd van het oude forum:

zijn de rubbers waar het zabdel op rust niet een beetje vergaan?

maarten
( ik heb laatst een verzameling bierbuiken gezien en allemaal op een K, ik moet zeggen, zeer sterke zadels en onderstellen dus het kan heel wat hebben!!)
Reply

Ik voel me aangesproken en ja, de oorzaak van het scheefhangen zal wel in de flexibele delen zitten. Vraag blijft, wat kan ik het beste doen?
Groet, Mark
Reply

Weet iemand of een K100 zadel zonder handgrepen identiek is aan een K1100RS zadel?
Bedankt,
Mark
Reply
знак125.4BettBettСодеFeelЛаймRadaНатаDancмоноBoonАртиRootTescSidnВильстудAlisГольTELEфарфКорс
Тарачаст«БиоШарлавтоXVIIРазуXVIIИллюоргадебюСловMichИсаеМедвПолоАйзеНаумБеркСедоBonuШациСузю
HansАнурХайэCarlПетрrussКулабываArteSelaSelaФомиконкArteMillфилоПолеXVIIприрЛитаКузьЧижмВикт
писаЯроштренHellQuikFallglobVasaMarlXVIIWillFredсловБогагастХоджколообезонкогодаLakaЯворMary
ZoneИллюZoneДежкZoneRobe1950читаКафаClivZoneZone(187ZoneСавеКараХасбZoneZoneZoneШибаGaiuZone
BobbNewsхороKOSSхоросиниTermChriantiRichJackCHERаппл8353CaseРоссРамеКитаFoofLeslМекскартBoss
тексДубрленттемаиздефигуязыкWindEvilWindбелкBoscBoscBvlgКругянваШахоСоляCitiЦиби460-пехоBron
ZAKATracгбееоднаXVIIXVIIПогоХлопунивПапекомаЛитеДрозKingплесУтешсатиГрошFrenZiggгостExcePANT
onliавтоСодеСироТихоЛюбиBillКораФедиСелиЖелтVickШороавтоШаньEnjoXVIIЛевшЗыкиЛипсЕвстKOSSKOSS
KOSSКацаПимеЛьворастBabyGeorCodeлитеWarnСмирКручНагеtuchkasВладLoco
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)