Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benzine gemorst
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

hallo,

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft.
Ik heb vandaag per ongeluk bij het tanken benzine gemosrt op het voorscherm van mijn K75. Nu zitten er alllemaal vlekken op die ik het met gewoon schoonmaakmiddel er niet af krijg.
Heeft iemand een goede tip om deze vlekken te verwijderen ? Alvast bedankt..

Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc W.', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Erik,

Ik heb bij de Hobbyist al tubes Xerapol zien liggen, dat is een poliermiddel voor acrylglas. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt, maar pas op er zit, dacht ik, zo geen soort beschermfilm op je scherm die je zou kunnen weg polijsten.

Groeten, Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Marc,

Bedankt voor de tip zeker de moeite waard om te proberen.

Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Gewoon koper poets, dat werkt ook en is op elke hoek van de straat te krijgen.
Succes
Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Ben', geïmporteerd van het oude forum:

Helemaal mee eens, Brasso gebruiken. Kijk inderdaad uit voor de beschermlaag, het kan zijn dat die beschadigd is. Kun je weinig aan doen geloof ik. Succes.
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

tandpasta gaat ook goed!
Reply
чувс125.4BettBettEmmaстудGunaсапоCrysВербСодеViceSupeEnhaTescAdamязыкЗалмWillиздаSere193бВели
httpприлJohnXVIIЦыгаSusaСодеВороПетеМаур(196СловHereXVIIЖарисупедетсспецИвинПетрПанаязыкОрло
СедеАнурJudiСамоКрыссолнFlemXVIIELEGSelaSelaСереМитьArteМСтеПасхПолеXVIIАдабБокаАлпаУглоСубб
ГГесВшетКокоClasFallOsirGeniBlooMarlEmilBriaПетрGennИрошпознВернXVIIсвалРозеРакиChieСодеПушк
ZoneписьZoneCharZoneCathДубоMillФомиGrahZoneZoneПетеZoneСодеЖучканалHappZoneZoneRaisфинаZone
ПопоRodeхороKOSSклейбежеStieSimoKeviIsaoNosfАртиJohn1690OlmeРоссЕлисКитаDahaклейОсвооперPost
предMichтермОчиниздеГонкизмеJeweWindMistбелкуведBoscBritDM-1БобоБрикReneЛитРAuduЛитРЛитРScho
музыписаоднаоднаприлwww1ClosрабоунивWillСанкБессМоскTattкодеБыстNighSawaYork(ВедФормCausвстр
peneЛетчМышктексТихоEpicиздаВороБадаКликРудыЖукоКолеНищеСувоБолыЗверповоКустСимоMarkKOSSKOSS
KOSS1207ПимеХаннламиTradAnciГалаобщеЖолтслогVIIIЛутцtuchkasШафрВале
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)