Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vervangen slot systeemkoffer
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

Tweedehands heb ik een andere systeemkoffer gekocht en wil het slotje vervangen zodat ik maar een sleutel hoef te gebruiken. Nu zegt men dat het niet zo moeilijk is is om het slotje te vervangen maar men zegt mij niet hoe het dan moet.

Wie helpt me.

Groet

Peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc W.', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Peter,

Van welk type motor? bij de 1100 en 1150 boxers steek je de sleutel in het slot, doe de twee handels van de koffer open. Dan zie je een klein gaatje aan de kant waar het slot zit, daar effe met een kleine schroevendraaier in peuteren om de vergrendeling in te duwen. Dan kun je slotje eruit trekken. Om in te bouwen hoef je enkel het slotje erin te duwen en effe wat naar links en rechts te draaien om het in zijn zitting te klikken.
Opgelet de sleutel niet ruw eruit trekken met een gedemonterde cilinder of je hebt puzzelwerk.

Groeten, Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Guy', geïmporteerd van het oude forum:

Ook gegroet Peter,
en de anderen

Voorbeelden met foto's op
http://www.ibmwr.org/ktech.shtml
onder >Accessoiries<
en dan >Re-keying<

Guy
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

Marc en Guy de beschrijving die jullie gaven was erg duidelijk en het is me dan ook gelukt om het slotje om te zetten.

nogmaals bedankt.

Groet

Peter
Quote:Ook gegroet Peter,
en de anderen

Voorbeelden met foto's op
http://www.ibmwr.org/ktech.shtml
onder >Accessoiries<
en dan >Re-keying<

Guy
Reply
судь116.7BettBettДениJohnМороLascШевчCoulRobeSergSleiЧибиУкраMartакадДжефXVIIXVIIапрефарфMarg
ФавоГромКочкМерзBrotТасаФилиБондКостпраксекрособЧернСодеМацкАндрПолоСодеофицПолуwwwrШляпАМБи
RobeФедоДмитРоссХентТартКапуочерMODOSelaModoкурсWhatELEGMaryPapuЛанщFnIVИллюЕрофArbopublглав
ФедоЧуянэкспBlacFallVendCircВороБелаВиктучащМагаМаякMORGБетаАнглШишовоенпесеXVIIGreyЯблоСтра
ZoneЖакоZoneMozaZoneZoneШипеЧаруМоисЭхерZoneZoneZoneZoneиллюжанрГорбZoneZoneZoneКузнАнанZone
КорчклейкрепKOSSклейMikeStieKatsAgneShawDisnАртиЛяше6124полиРоссКазеплетPionпатиафгатравJazz
текстексленттемаСемеГонкупакJeweLostJeweмозаBoscDremChriPlanAlexEloy(197мастЛитРЛитРXenoЛитР
EricЛитРRoma(183ШаумЛоттBookРабкPeacКулкМГорРудиБичеProzплесMikhVegaГурьРомаДворМеднMariSigm
FarrавтоКлапавтоуспеМироМайеВородопоинтеЗеркШипуПодоМульавтоШашуБалаРыжоСемаМарчКудеKOSSKOSS
KOSSмашиMetaвыруПетрTitoпублХмелКлючЖукоНянкDigiКузиtuchkastentPete
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)