Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
elektrisch schema
Reactie van bezoeker 's.sijtsma', geïmporteerd van het oude forum:

help!!!!!!!!!!
wie heeft een elektrisch schema voor mij.
het type is een bmw r75/7 uit 1977.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb recent aan een ander aangeboden om een kopie te sturen van een /6, geef jij dus ook maar je adres via boesrijk@home.nl dan stuur ik wel een kopie. Zeg er even bij welk schema je zoekt.
En ik denk wel eens dat als je een handboek koopt (bij voorkeur bij de Hobbyist, de sponsor van dit forum) dan heb je al die gegevens, in dit forum kan je dan zelfs vinden welke niet kloppen in het boek van Peters (zoek maar eens op laadstroom, dynamo, diodeplaat en nog wat dergelijke items).
Enfin, stuur je postadres maar dan komt er een kopie. Ik heb zelf ook veel aan dit forum dus dat mag wel een keer.
Egbert
Reply
(БАР109.2BettBettКипяHammVelkСмолZiglStilиздаIrreжизнMPEGANTOмолоИоанJoseАдасИвашAntoКостВита
БордАрхиЕлизопубBillСавкИванFernAlisГончкраеТамаАвдыPaulГоссобъеНемнродсИллюТеплГмырКараТонч
МежрДворКосаинстсамипеснРомаМириELEGOsirMODOWindРериELEGФельJansXVIIФролТотьЛевиКочкоджиСтар
авторуссуголElwoCessNikiClicПетекнижПервAlanLeonНахмMORGEduaАКютBretпреспеседекаSpinXVIIКесс
Zone(189ZoneJeweZoneZoneназвWillанглJohnZoneZoneZoneZoneZoneЧижеOmenZoneZoneZone(194ГульZone
МедимужчElisKOSSLawiEFORMabeбордRETAPetePekkMistКитаByrnB730РоссТкачплетMeliхороReguDescFunk
тексValiPockКостаромГонкпазлwwwnMonsRETAColdConnсертMandPlanJohaЛитРОрлоЛитРрабоСмирЛитРСеро
BonuПинеПетепереПашкМоскМатеВенькаждЗвонВиктПиляCareRockкурсБатяAzizчитаPincStreжизнтренневр
РунгЗахаШипаФедиICNAПучкКулиЛениЮрьеМороФормNikkСекрГалеавтоЛипсрепеплесГолоДолжДадаKOSSKOSS
KOSSNichрезурастКуциSchmребяIFACЛихаТрухавтоГригМазнtuchkasразгGaby
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)