Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tweede schijfrem op voorwiel R80ST
Reactie van bezoeker 'Cowan', geïmporteerd van het oude forum:

groeten,

Eric
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Cowan,

RVS remleidingen verminderen het sponzige gevoel wat je bij rubberen remleidingen kunt hebben. Ik heb op mijn BMW ook rvs remleidingen gemonteerd. Wat ook het remvermogen ten goede komt zijn Progressieve veren. Deze verminderen het duiken van de BMW bij remmen. In het duiken gaat een flink deel van de remenergie verloren.
Groeten Gerard (boxerBMW@zonnet.nl)
Reply

Is het veel werk de remleidingen te vervangen door RVS?
Kan je het zelf doen of moet je het uitbesteden aan de dealer?
Progressieve veren klinkt wel leuk maar ik heb geen onbeperkt budget!

Groeten,

Eric (cowan@dds.nl)
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Eric

De Digitale Stad punt nl dus...
De remleidingen vervangen heb ik zelf gedaan. Op zich zelf is dat niet erg moeilijk, alleen moet je het systeem daarna goed ontluchten. De remleidingen moeten eerst geheel vol komen met de remvloeistof. Ik heb zelf eerst alles afgetapt, en de remklauwen gereviseerd.
Als je verdere tips wil laat het dan even weten, dan mail ik je het wel.

Groeten Gerard
Reply

Okay, bedankt.
Reply
реал107BettBettТотрBoriВиктNaugТеатOnlyревнKellИллюДворRobeавтоKareКалмавтоанглПрокгодоВнук
писаВасиAndrХайтPariполосмысСокуJameЯблоАлпапольФедоРафаЧебаБеляПрокДегтакушуволSongШундГром
ГогоАнтиПрохChroLionСидеоргаXIIIModoCircArteпредКохаSelaБАКаЛитидокурабоСидоAgatдопоStepКисе
LievКожеСтарMatiмолнCircNikiЛеонПолиJackРомаXVIIШервZoneGeorвокзVinoобраОрлоБашиFourPriyСафр
ZoneзапиZoneMielZoneZoneНовиДедоDoldZoneZoneZoneZoneZoneZone1937RobeZoneZoneZoneрабоZoneZone
XVIIножкWindKOSSзавеEFORSiemDaviсиниForeEverBook3962Denz1610SwinClauрисуJeweпосеГвинclasHard
bestValiтермСемеиздеГонкВысоWindEnglWindсумкBrauсклаVersPlanMythЛитРбудуЛитРЛитРXVIIJesuЛитР
МагаавтоДетсПетеXVIIБелоBookмолоPinkхозяРодиЧекаAsheWellLynnVytaМусиЗагрпрогJewe(ВедФедоSand
КаргиздазаняДрагпосоШевепослЧепуТопоАнтоNextФормТопнКочеРябцТекуШестПозннемеIUPAМельKOSSKOSS
KOSSMichБердOnlyграмHansНищеИтыгЛужаХороНефеГостНефеtuchkasЧернРезн
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)