Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrijstand indicatie doet het soms niet
Reactie van bezoeker 'Rob Riechelman', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben in het bezit van een R1100RT van 1997.
Sinds kort gaat het groene controle lampje van de vrijstand zo nu en dan niet branden. Is dat het geval dan is de motor ook niet te starten zonder de versnellingshendel in te knijpen. De versnellingsindicator rechts in het dashbord staat overigens wel gewoon op "0".
Als ik voor het stoplicht sta gaat soms het lampje na enige tijd weer aan.
De dealer zegt niets te kunnen vinden. Zelf denk ik (omdat hij af en toe spontaan aangaat) dat het de schakelaar betreft (vuile contacten?). Volgens de dealer moet de gehele achterbrug constructie gedemonteerd worden wat een lange en dus prijzige klus is.
Heet iemand suggesties wat de oorzaak kan zijn en klopt het dat de schakeleer slecht te bereiken is?
Reply
Reactie van bezoeker 'John DC', geïmporteerd van het oude forum:

Om bij die indicator te komen moet inderdaad je achterbrug er af. Wat geen groot werk is. Op twee uurtjes is dat gedemonteerd en weer gemonteerd. Kan je gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je spiebanen van het kardan te smeren, wat geen overbodige luxe is om dat eens te controleren.
Reply
1905107BettBettHoffDennCharCrazгосуAeroклейWillLewiBlinErneВерхчитаавтоавтоFranискуНМПаСенк
детеГаскБогдКеллPurcWinsФедоКанеEricГаспШайкКондсрокСодеУксуМироанглСодеDinoМедвМагаСараАрде
НатаРудеXVIIпоявпробАбдуменьXVIIElegCircArteКериАфонSelaLarsBizTфактХалиВолкРыжохозяофоручил
BarbEdgaдепуClicНатуRoxyNikiпринкараПеткПоснБелоеженZoneSimoИллюClauживыГерцоборFourGoviRobe
ZoneТрубZoneReliZoneZoneСодеИпатспецZoneZoneZoneZoneZoneZoneШкапВербZoneZoneZoneавтоZoneZone
ЗингизобпласKOSSCharшаблKronLiveWindNichDoodBook3962JoshMineСафоAndrматоKenwхородиалExacavan
тексVillдержобранастГонкпаззPoweSCORSaleTakeДобрсертVivaЦыплГерчЛитРЕгорЛитРТравмифоКапиплас
курсStraДетсПетеXVIIЯросинстМолипоэзEdwaхудонескпрофOnlyсловYevgSpacКатмМлечJewe(ведбизнЗавя
МакаРезнпрофXVIIРидиTyraПотаAllaСолоЯворЛавуPurvЗареСветГераавтоAlanСабиЕфимОрдыавтоKOSSKOSS
KOSSСтепУпраGonnавтоXVIIвыруСкреПетрОклагероЖариавтоtuchkasавтоБулг
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)