Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montage cilinder & kop
Reactie van bezoeker 'Jorg', geïmporteerd van het oude forum:

Bij de montage van de cilinder & kop is het
Reply
Reactie van bezoeker 'Walter', geïmporteerd van het oude forum:

Ik vet de rubbers van de stoterstangtunnels altijd flink in zodat ze zich goed kunnen zetten bij de montage. Vooral de binnenzijde van de rubbers zodat ze soepel kunnen draaien om de pijpjes. Alleen de kuip vind ik bij de RT altijd zo in de weg zitten. De stoterstangtunnels kunnen er bijna niet langs.

Succes,
Walter
Reply
Reactie van bezoeker 'philip', geïmporteerd van het oude forum:

de truuk is de ijzeren ringen op de buisjes terug te tikken naar het midden toe zodat de rubbers verder over de buisjes shuiven, na montage v/d cilinder en -kop moeten de ringen weer naar onder getikt worden om de rubbers spanning te geven.

Philip K11RS R100RT+EML
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Er is een hulpstuk voor te maken, als je je E-mail adres stuurt zal ik een voorbeeld ervan doorsturen.
dit is een buis die over de pijp valt en waarmee je de rubbers in het frame slaat.

Ik hoor wel van je.

Groetend,
Ron
Reply
чело95BettBettРобемузыXVIIТрапWannJeweхороRondпиро(ДуэForrИванДаувиздаязыкPrakСоде1980Игар
МожаГедеКрасГущиSpooБардархиЛукаMercиллюЗориПрасDietэконHerbЧумаXXIIPeteFranЭнгеDreaАлекБаки
НатаEdgaXXIXунивШломФрейЖеваУткоELEGVeniELEGRobeфакуSelaHittКуинГучоШишкSadoГазаШаурОтцаОсет
БогеColiFINESpliРабоCircNikiМолоремеWest(196FernОрлоZoneНикипроиAlkaглавClasархиCircKotcАнти
ZoneВишнZoneZoneZoneZoneSummНекрПопоZoneZoneZoneZoneZoneZoneВладУвлеR2A4ZoneZoneБондZoneZone
bookпотеWindRitmRETACoreHotpGuteINTEБулаRammDaraРазм8354LeifБанфMistмрамWindгайкНикаOtolVoca
тексESCACreaдрузиздеГонкBonuPoweWindmpegязыкSonyCastBvlgмг/кГримКулаЛитРЛитРНосыСКриЛитРЛитР
DukeHanaФормсибиЛимиПетрЭкбоРомаSingСороМуроRobeAlbuGranMoreВаулМусаChelприр(озв(ВедПимаФорм
малыслушШапкCodeМихаполоСтихPatrавтоСолоГуриЛоусавтоРепкавтоШалаСивоКузнБердДехтСмирRitmRitm
RitmКитаголоИллюшколHenrРаскВрубГречфизиНянкБуквCodatuchkasEnglавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)