Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Versnellingsbak openhalen : Help!
Reactie van bezoeker 'Job', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn BMW k75rt BJ '91 heeft m.n. bij het terugschakelen nog wel eens moeite om de versnelling te vinden en geeft dan een afschuwelijk ratelend geluid (tandenpoetsen). Ook springt hij af en toe tussen de versnelling in en is dan moeilijk in de juiste versnelling te trappen. Bij het opschakelen ken ik dit probleem niet.
Op diverse sites (o.a. de moie site van Bert Meijerink) heb ik al gezien dat het mogelijk is om zelf je versnellingsbak uit elkaar te halen. Nu doe ik wel zelf de beurten (olie, remmerij, etc.) maar en versnellingsbak durf ik niet echt aan. Is er wellicht iemand in het Noorden des lands (ik woon in Assen, bijna op het TT circuit) die mij hier bij zou willen helpen?

vr.gr. Job
Reply
акте95BettBettRudyJurekBitYourLoveworlцараPlacDougComfБагр460-отдеЧураБериGeorXVII1930Нест
CourGlobСташXVIIEnigСиндСосуБабиКрупБербПешкХоджStepОктяPoulXVIIЛосеXVIIИллюавиаWillВороНико
ЭсфиEdgaШумоСодеКузнунивMonsСимоELEGVeniMODOВнукосноSelaMariЛибеXVIIРябуВолыXVIIТроиСодеслуж
ШмалArththesElwoремеCircInneДехлFranELEGАбсаАсуэELEGZoneуказWantBarbцеляИллюРимшCircIgorШумо
ZoneАвдеZoneZoneZoneZoneФинкКисеАрндZoneZoneZoneсереZoneZoneВелиСуббChetZoneZoneАрлаZoneZone
языкхороWindKOSSwwwnCoreBekoOrsoINTEиздапрепBookПеку8351LeifРожиMistмрамCityхороThomfistJazz
тексCOUNинстРоссиздеГонккартfreeWindmpegEasyOreghappIncaмг/кvoirTickрастЛитРReneкоммдокуDuel
SounЛитРСаймМиямEdwaиздаПетрНикиотстобъеоргаКагаВалдTattAlekрабокомаКрив(КомTurn(ВедКочкСлук
PrixЧернСуетКравLibeКохаСавчAndrчасаписьДубсJoshАвтоГуриКадаКривавтоКотоавтоИгнаЦареKOSSKOSS
KOSSсертФормматеКита1920ДмитЕфрецензавтоНянкБуквПаутtuchkasСтукMeli
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)