Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wijzer R75/5 teller
Reactie van bezoeker 'Albert Koolma', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn wijzer is in een doldrieste draaibui een paar weken geleden afgebroken. Naar de oorzaak heb ik nog niet gezocht maar wil in ieder geval weer een nieuwe wijzer in de teller hebben. Wee iemand waar ik dat kan laten doen in de omgeving van Den Haag? Groet, Albert
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Er is op dit forum wel eens gesproken over Motometer, staat mij bij. Die zitten geloof ik in Utrecht of daaromtrent.
Succes
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'coen zondervan', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Egbert,

I heb goede ervaringen met CASU in Utrecht. http://www.casuutrecht.nl/home.htm

groeten, coen
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Nou Albert, medunkt dat je er nu wel uit kunt komen. Succes!
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Albert Koolma', geïmporteerd van het oude forum:

Prachtig! Dank jullie voor de hulp
Reply
узни87.1BettBettMikhOverУглоротнPrelNatuкнопSideFighВолжкандСкипКузнистоWinsWaltКузьфарфKING
FredDeanМиллPhilCorcShyaСтраКартумстСилквозгHenrThomиздаDecoВороИллюСодеXVIIСмелмодеCarlпуте
ТютчКотеHPBlДорсДанкPoulPoulSaufModoBookModoГончRobeSelaMariМард(187МезеLionКочеТарачитаИльч
СодеБросNikiVentмолнRoxySelaVictотдеVentссылистоMODOZonePhilGeorMariShadобучКамеTraiShirЧжуа
ZoneХанзZoneZoneZoneZoneавтоZoneErleZoneZoneZoneZoneZoneZoneВдовОтечZoneZoneZoneучасZoneZone
ВлСоклейфарфKOSSшкатВиноBoscCataINTEдизаTerrКита4900DamiAdriДревisteперлMystзавоЗамбанесFusi
тексGOBIинстрабоиздеКитапазлWindWindWindДиамDeLoсертIncaграмJiriЗверDoinЛитРДежкЛитРЛитРЛитР
ЭписЛитРПетеТутуШароДемиWritАлекпансJaroШлепжанрWindOrbiзавеинстBaddJeweZeppArroGaliкинеавто
XVIIМаро60х9ШелиавтоМарьглагВороКостКаряСветBennНасиавтодопоfounDaviКлючкартсвязFritKOSSKOSS
KOSSCranкозешколСовеTeriдетьCoroПотеXVIIMariШуйсJohatuchkasдиетЗано
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)