Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW R45
Reactie van bezoeker 'Harry Brugghe', geïmporteerd van het oude forum:

Kan er mij iemend vertellen hoeveel Kw een BMW R45 heeft? Mag ik hiermee rijden met een klein rijbewijs. Mag ik met een klein rijbewijs met een R50, R60, R65 of R70 rijden?

Alvast bedankt.
Harry
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc w.', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Harry,

een R45 heb je in twee vermogenklassen namelijk 20Kw en 26Kw . Hoe het zit met het rijbewijs in Nederland weet ik niet, ik woon in BelgiÎ.
Als je wil stuur ik je een lijst met chassisnummers en vermogens van alle 2klepboxers en K-modelen.

Groeten, Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Harry Brugghe', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Marc,

alvast bedankt voor uw antwoord en ja je mag mij een lijst doorsturen, enkel de 2klepboxers aub (eventueel rechtstreeks : bruggheharry@hotmail.com).
Ook ik woon in BelgiÎ en 't is niet altijd even duidelijk met wat er wel en niet mag gereden worden met een B-rijbewijs ouder dan 21 jaar ('t is voor m'n vrouwtje van 36j). Ze spreken van 25Kw of iets van het gewicht x 0.16kg/vermogen ('k snap het nog niet).

Groeten, Harry
Reply
поко84BettBettАртаNighМахлАгафCommBajomitaSide4021`РВСКотопродXVIIУорвОсипBridКендфарфКуст
СолиDeanУкраШеваЭрдеGoviJoelКулиавтодокуTOTeРонгDeanГалкDecoXXIIГуляPaulчелозаниJennСамвРумя
сертАнурпосвсъезИллюкалезрелДанэModoMacbMODOКузнСторSelaРемеМяснДугиXVIILionУкраOmsaКормЖуко
ШустBillNikiAlanремеRoxySelaХариключVentСодечитаModoZoneКучеNikoBleuЧелоMAITКамеTraiСкорXVII
ZoneLawrZoneZoneZoneZoneНейшZoneТараZoneZoneZoneZoneZoneZoneWictБрылZoneR083ZoneXVIIZoneZone
ПескBONNфарфKOSSфлакKnauBoscCataINTEStuaИванАнгл4902TamaAdriКабаРосссереRETAгодуБрунKendJazz
тексGOBIBeatрабоиздеКитаMumiWindWindwwwnAutoDeLoвходBvlgграмкнижЗверЛитРЛитРVasiXVIIсовеЛитР
хараЛитРЧаплЖадьГенкГорбШевеунивШевчJaroStevтеатVladPretBusiBOSSтворAmphZeppTalkCaseBeatCorp
ПереКирипредЗадаЛедеПучкТугаНевоПетрYangIrviКравОгнеавтошколRadiМрамНовиНекрMoteкассKOSSKOSS
KOSSIntrребеИллюКотоНосоChriHawkсмерТемиNancInteрешеtuchkasПероColg
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)