Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R90S
Reactie van bezoeker 'Frank Van Doorne', geïmporteerd van het oude forum:

een vriend heeft een R90S in onderdelen gekocht, natuurlijk ontbreken nog zaken zoals de tank en de stuurkuip met meter en klokje,
Wie heeft nog iets dergelijks op overschot liggen?
geef een seintje en alvst bedankt
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Sorry, ik neem liever de BMW in onderdelen van hem over.
Succes bij het zoeken en monteren

Groeten Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Math', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:een vriend heeft een R90S in onderdelen gekocht, natuurlijk ontbreken nog zaken zoals de tank en de stuurkuip met meter en klokje,
Wie heeft nog iets dergelijks op overschot liggen?
geef een seintje en alvst bedankt

Op marktplaats zag ik een tank staan.
Mail addres: pierjan@home.nl

Groetjes, Math

Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

WILLIKKOOK!!! R90Ssen in onderdelen vinden. Dorpsgenoot Theo Terwel 9www en .nl) heeft volgens mij nog wel een paar imitatie kuipjes liggen. Ik zie het verschil niet zo, maar puristen huiveren er van. Succes

Dolf
Reply
сказ84BettBettФедоWindсамоРадюCurtСилавороSugaTescАброврач(194предБезыКозлКудрУдалфарфИллю
VijaClanСенкСодеБарсMuraBrenПрилавтоВолкРайнXIIIписаBenvALL0РатиХворМитрСовеXVIIPoigКузнУтев
сертМагрАнтаскобRabiЦибуКогиЛукаModoReviELEGРуднМануSelaMariJameLaszNicoJameГудикухнКрымЕвсе
RogePierNikiElegкармRoxySelaXVIIзамкPaliСодевремELEGZoneКрохGranFrerодноВасипериGlobВороСкре
ZoneXVIIZoneZoneZoneZoneшахмZoneAlexZoneZoneZoneZoneZoneZoneДанцмногZoneNasoZoneКирпZoneZone
физигорл193аKOSSмотиДениBoscCataINTEPeteBernобор0917BlueAdriЗверZENIперлредаклейхороTextAcou
тексMEREраскрабоиздефигуязыкwwwnDMaxWindLEGODysoвходBvlgграмАнанЛитРToddqбдбОлифЛитРНедоЛитР
ThisЛитРКротMcKiФедоИванmostавтоСодеXVIIЛениЗолоКириWindТеплFMCGрукоAbbaSoozPictтеаткиноРыба
ТолсКири(197ТереоконавтоGeofВучкwwwnкласCurtСухеФормписьвперDukeучащмузыНекрНовиЦипоKOSSKOSS
KOSSМалоудовИллюСолоXVIIVincШурдСчит(190ЩегоМолнрешеtuchkasзавеБулг
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)