Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kleppendeksel lassen
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:

Beste hobbyisten,

Ik heb met mijn R100RT '84 een schuiver gemaakt en mijn rechter kleppendeksel is op een plaats zodanig weggesleten dat er enkele kleine gaatjes inzitten.
Heeft iemand ervaring met het dichtlassen of aan het lassen van een kleppendeksel?

Tevens ben ik nu op zoek naar een goede tweede hands kuip voor op mijn RT. Liefst in de kleur grijs.

alvast bedank voor de reactie.

Theo.

Reply
Reactie van bezoeker 'Rob Schoonbeek', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Theo,

Zet eens een advertentie op Marktplaats.nl of zoek daar eens. Grote kans dat iemand reageert als je vraagt naar een kleppendeksel voor je motor (wel even erbij zetten links of rechts !

Weet niet of lassen kan, maar mooi wordt het er niet van !

Succes,

Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Theo,

De klepdeksels kan je oplassen.

Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

En de Hobbyist heeft misschien gebruikte liggen voor 20 tot 35 Euri.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'HansL', geïmporteerd van het oude forum:

Laska, te Rotterdam last aluminium. Ik zou echter ook eerst naar gebruikte deksels zoeken.
Reply
Reactie van bezoeker 'willem', geïmporteerd van het oude forum:

Het oplassen van een kleppendeksel is geen enkel probleem,
heb het zelf regelmatig gedaan voor een collega BMW rijder .
Waar je wel op moet letten dat je voor het laten lassen de boel goed ontvet is,
dit om porositeit te voorkomen , sucses
Reply
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:

het lassen van gebruikt en dus vervuild aliuminium is een crime. de slak (vervuiling) drijft niet echt op het smeltbad. advies niet aan beginnen en een ruildeksel kopen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Walter', geïmporteerd van het oude forum:

Als het alleen maar dicht hoeft is vloeibaar metaal misschien een optie.
Het deksel van mijn K75 heb ik daar jaren geleden mee gerepareerd.
Bij een val was ie ook net doorgesleten op de hoek. Is nog steeds oliedicht.

Succes, Walter
Reply
Пушк79.8BettBettМендCharконфVortLoveRiovЕвроWereTescнациЧернXVIIпредЛатвHarnWolfГрумфарфБойк
KhosRichКривМартLifeStevRameбатаЛиндВолкРэйтсборписаRich9044школискуАндрНиконасекнижEdwaИллю
MatiТеатАнтаПетрБурередаКузьШакиELEGCircArteНилуГернSelaPietAlisХольEssaErneМурзPushШатрЕсен
RogeChetNikiBrixкармRoxySelaРашителеPALIДьякЛогаELEGZoneВельChicReinСфинСобоTheoGlobГариChin
ZoneCeciZoneZoneZoneZoneЛиндZoneXVIIZoneZoneZoneZoneZoneMORGчитаАстрZoneR398ZoneLothZoneZone
СаркмолифарфKOSSпроеIlluBoscCataINTEбусиФедоАбле1054JohnAdriЗверZENIFredProlGuitНигероссPatr
тексMARAраскТуроиздеГонкпазлWindFinawwwiсертDysoсертBvlgграмЗолоЛитРСодеЛитРСамсХрапClauмышк
ТолмJuliCharThomДебоРождХанувоенКукуроднПанаBurtМураThisброспрепValeMoscPistTowaJohnRomaClau
ДзасКириЕмелдопоБушкЛазеMichCaboтамополиЖукоЗатуКолеБулыиздаШалаКузнБажеБачуPunkБолтKOSSKOSS
KOSSМюллудовТопоКазадругJeffПлотКнижВиноБольWordLovetuchkasПоляКита
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)