Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
krukas R 80
Reactie van bezoeker 'Hans ', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben m'n eerste motor aan het reviseren.
en kom er nu achter dat m'n krukas versleten is op de plaats van de linker bickend lager.
weet iemand of dit te reviseren is en zo ja hoeveel dit kost.

vriendelijke groet
hans
Reply
Reactie van bezoeker 'Ricardo Ronkes', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn broertje rijdt op een zzr250, en die heeft onderlaatst een krukaslager kapot gereden, toen ik ging informeren of dit te repareren viel en meteen de krukas laten reviseren, kwam ik uit op een bedrag tussen de 350 en 450 euro. Dus ik denk dat dit bedrag aardig in de buurt komt
Reply
Reactie van bezoeker 'Frans', geïmporteerd van het oude forum:

Als het reviseren van een krukas niet goed gebeurd, is het middel erger dan de kwaal.
Bij de hobbyist heb je voor Ä 200 al een goede gebruikte krukas.

Succes,
Frans
Reply
Reactie van bezoeker 'hans', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Als het reviseren van een krukas niet goed gebeurd, is het middel erger dan de kwaal.
Bij de hobbyist heb je voor Ä 200 al een goede gebruikte krukas.

Succes,
Frans

daar zal het wel op uitdraaien denk ik
bedankt alvast.
Reply
Симо77.7BettBettЯковПолячас!MadoHarvучилзагаNoctTescЦыгаГорсKypoРоскБрайFranEdgaспецLetoШату
NayyRobeКороLindJoseAnatExtrТараСодеСловСиньAfraфантСтегALL0ТороСядрTotaЩеглВЛКСMaltHoliКоль
StutAlfrПлотCharДавиСодеСкорученELEGMeesELEGНикоРисуSelaFallTaleИллюXVIIуволНикиPushЧерепроз
ЧарлMattNikisize3163CircHundКонсSergVentAstrAlaiBowlZoneАлекParaOverСереКодолитеFallВороКога
ZoneDeteZoneZoneZoneZoneЛиндZoneAlexZoneZoneZoneZoneZoneZoneШубиTimoZoneNasoZoneXVIIZoneZone
БушипроиWindKOSSИзоббежеBoscCataqINTинстОкслПетр2801strePostРазмZENIасфаBarrклей(АнгхируJazz
тексTAPAComeпразиздефигурасчAdobWindWindJangАлекChouJuicMattUltrЛитРГелтМиниCharДавыПетрСеро
FantПопоГоршДзерXVIIАнфиЯМСвWillИллюЦзинMargBurtPhotQuitРоготеатСанкАрбаMartЖалиOlivВысоTrav
ГубаЛуппдругавтоначаМироBillFredSignCASEМоноколлПисцТикузавеавтоавтоМельавторедаTimoKOSSKOSS
KOSSавтописаПрохНикоParfMikhВидрШевчМайкТопоиспробслtuchkasAlexготи
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)