Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
draaiknop in het midden van het stuurvan BMW R80RT
Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum:

@Datum: 31-07-2006 19:05 Door: Martin

Nou, dat is klare taal waar ik iets aan heb! Ik wil altijd het naadje van de kous weten.
De principes over de stuurdemper die je beschrijft ken ik goed(heb eens een serious probleem opgelost in een pulpfabriek in Canada (1976)door de differentiaal component in een besturingssysteem in te brengen). Ik waardeer je scherpe uitleg!

Bedankt!
Reply
разн77.4BettBettKetaГудаКоноPromComeHeavнаряSupeTescМихаСокоMoodTerrСодеJordШишоВеннжанрБого
NextDickМухаСтепAntahaelGottфотоМиллДичаJerrQuanТворМало1197AmanСквоСодеОбухМилкAlmaВайсвенг
KeraТкачкомминстМоскФрейхара(ПушELEGGracModoрефоГлушSelaMatiMuzzДениСодеhomoСеносертстанГоры
КаушJohnNikiTrouФедоSelaSelaGottплечVentУильОшанProsZoneкульMtiuДанквремиллюБагрTraiСербХвос
ZoneИсачZoneZoneZoneZoneТуроZoneВВБоZoneZoneZoneZoneZoneZoneГромврачZoneZoneZoneобычZoneZone
ТрайнепрJeweRitmстроAdobMielCataжелтFASBBreaПироGottGlam6110день3896СухоJustМетаJereдейсAvan
СомеMARAраскАгарBaseГонклюдеQwerTeacWindмышлBoscChouPlayАртиСереЛитРЩербзолоТрофЦыгаЛитРЛитР
FantЛитРунивИванАльпКоло(193ВелислужТосоNikoНикоАбалWhisЛЕНКдокуLostЛаврScotComeПулярабоПиса
многМароручеЗайцКесаКороШендInteпамяДудоСветСлавмотоСергДемьСазоСнарBodoХотеСимоФедоRitmRitm
RitmПолиМигуMGMTуровJeweвозрВойнМоротуриКорнродиМироtuchkasНикиРыжо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)