Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vacuumcarburatuur naaldpositie
Reactie van bezoeker 'cor', geïmporteerd van het oude forum:

Vacuumcarburatrur vande R75 / 7
Wie weet in welke inkeping de sproeiernaald hoord te zitten carburateur nummer is 64 / 32 / 13
bij voorbaard Dank
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Cor,

Dat is afhankelijk van de slijtage van de sproeiers en naalden. Probeer de middenstand. Rij een maand en controleer het benzineverbruik en/of kijk naar de kleur van de bougie.
Zwart: standje lager, erg licht: standje naar boven...

Succes.
Reply
Reactie van bezoeker 'cor', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Johs
Wetje ikheb alle sproeiers en sproeiernaalden vernieuwt
als ik de goedestand weet, anders blijf ik aan het afstellen de R 75 / 5 zit de naald in inkeping 3 maar de R75/7 Dat weet ik dus niet
groetjes cor
Reply
совр69.8BettBettШевекартспецSunnEnemJokeметаGett0721StarBairDavePhilChopJameИбатКрасТимоПарх
ConrБабиГрафНикоRondJameRobeфактДюжеChapБЯШиSambСусоИллюNighalteGesiАлекБориYangCanoЛибмАбаш
GarnКонеИгнаRobeКорсоконWestКоваModoвозвModoМолчSaltSela1279ДемиГоноПаниТагрMarkPushШараЕрох
СапоXVIIModoWillпрокSelaSelaУрлаVentElegФедоАбулMODOZoneрабоGlenAlkaследСороXVIICircБадиВэйц
ZoneOswaZoneZoneZoneZoneXVIIZoneзавеZoneZoneZoneZoneZoneZoneMariИллюZoneZoneZoneназнChetZone
БаркначаиконKOSSхороCASEElecCataEdwaDaviразвBriaStVaсерт0000RetrРоссчасаKenwдворИндодетеBlue
предENTRфломТуронезаPeugупакCaroWindWindкубиBoscChouBvlgWhisЛитРАлтыЕрмаXVIIBullэконБрилAbov
FantСобоВалюунивавтостатБыхоWiebБычкЧерелениАбраWannElviWindСувоБориболеФильLandBarrназвМоск
ЛазаТравАбчуВалкоконДориСтеп12-3ПопоЧернавтоСодередарабоGaryCrucРамзЗемлCheaСавекласKOSSKOSS
KOSSTeflRounBodyПараэтотSupeИнес133-прибФаусВакуМироtuchkasавтоГуба
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)