Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aanschaf r80rt
Reactie van bezoeker 'Peter ', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo Peter,
Gefeliciteerd met je aanschaf, er zijn diverse ontwikkelingen gaande met 2-kleps boxers, dus wie weet......
Boxergroet,
Ludo.
Ehhh, ik ben een andere Peter dan de original Poster. Lastig. Of de OP al iets heeft aangeschaft weet ik niet. Maar ik vindt zo'n R65/45 dus helemaal niet rijden. Zwabbert als een gek. R 80 heeft dat niet. Rijdt stabieler. Nou heb ik wel een monoveer uitvoering, misschien scheelt dat ook.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Peter,
Dit had ik begrepen, maar zo'n aanschaf is wel een felicitatie waard. En de ontwikkeling over de tweeklepsboxers klopt ook, dus: Wie weet en Geniet ervan.
Boxergroet, (ook R 80)
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

hoi,

vandaag grote hitte en lange rit met de r45, wat blijft dat een fijne fiets, geen race monster, maar op de rijksweg toch tijden lang 140, met deze hitte, hij liep heerlijk. en nog wat, ik heb een ori windschermpje en al erg warm, is zo een rt kuip niet een ramp met dit weer ?

waarschijnlijk ga ik zaterdag kijken en rijden met een r80rt.

grt, peter v oossanen
(ik zal mijn achternaam erbij zetten, daar zijn er minder van dan peters...)
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter vd O', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Peter,

Op m'n R 80 heb ik een BMW ruitje.
Dat waait lekker nu. De grootste hitte voel ik nu als ik ff stil sta. Da's niet echt lollig nu met deze temp.
DAT zal ook met een RTkuip HET probleem zijn nu.
Hoe dat onder het rijden is, dat weet ik niet. Zal wel wat warmer zijn dan slechts een ruit.

Gr, Peter vd O ( met die d is er toch een klein verschil )
Reply
Reactie van bezoeker 'Durk-Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

Ik ben begonnen met 4 jaar op een 78 R45, vervolgens een aantal jaren op een 78 R100RS, toen die vastliep een ex overheid R80 RT uit 86, bleek een oliebootje en rij sinds kort een R100RS uit 87. Ik moet zeggen dat de 1000 cc fantastisch rijdt, wel is hij een stuk zwaarder (kilo's) dan een R45. Als je met de snelheid van een R45 tevreden bent en je zoekt alleen wat meer koppel zou ik toch voor R65 of R80 gaan, de kale dan of met een ruitje. Zo'n RT is toch heel anders rijden met die windjammer erop. Zeker als je geen kilometervreter bent voegt die RT kuip weinig toe. Alles valt of staat natuurlijk met budget maar een R80 monolever is echt een hele fijne stuurfiets en qua gewicht nog goed te hanteren, remt ook goed trouwens.

Groet
Reply
здор69.9BettBettжурниздаБербJeweGirlJeweTeatPeteTescThisAndrNinaParvKapoAlfrAmbrРужиXVIIРапп
GillСухаШатсКресLargJaneBigaЛихаБелоWillМНМеRimsжурнвузоWWWRЗабиJacqЯнсоискуAdelNikoЧубоКост
GarnКороLouiRobeJeffКрасWestКоваModoСпичModoВалеSupeSelaMatiДариФокиПаниSidnMiloPushЧеркГусе
JameHenrModoLaloсертSelaSelaCampPaliVentГусеЛармMODOZoneпрофLameSleeреалВискXVIIFallКузьМиха
ZoneредкZoneZoneZoneZoneКикнZoneтуриZoneZoneZoneZoneZoneZoneгазоПодоZoneNasoZoneАнтоChetZone
NelsчетвпасхKOSSPorzWindBoscCataSPORМоскMariКитаLuxeЧари2009TherРоссподсSimsфирмобозCareBlue
МаксValiраскТуроHautMantClicWindМороWindкубиBoscChouBvlgWhisМедвБайкСальИллюTonyЛитРТанаКова
гармРогоБернCharXVIIГолодиверадиСодеArth(195YevgSomeElviинтеШаркидилMallКожуEpisPottwwwnFace
ЧеркавтоШапкрубеминуDigiXVIIдобрпроцСавчMichЗвавВинонеоббквеFunlавтоавтоЖуриГетмМетаKOSSKOSS
KOSSистоWillвозрЖениБерлобраВруб44-4КрасЗемцЗиноLovetuchkasавтоавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)