Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stationair toerental R 100 RT
Reactie van bezoeker 'ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Ik krijg dit st
Reply

Sorry, voor het bovenstaande.

Hieronder volgt de vraag .Ik krijg dit stationair toerental niet goed geregeld.De motor is van 1994 en heeft 61.dkm.

De stationaire sproeier, moet die vast gedraaid worden of moet die bv. 3/4 toer losgedraaid zijn ?( is uitgerust met een o-ring)I k heb deze nu een beetje los gedraaid en zie slechts een beetje verschil tegen als deze vast staat.
Kan een versleten membraan hiervan de oorzaak zijn of welke symtomen doen zich dan voor?
Ik heb reeds het o-ring vervangen van de sproeiers.
De kleppen zijn ook afgesteld op 0,2 uitlaat en 0.1 inlaat bij koude motor.Toch hoor ik de motor luid tikken bij bv 3000t/m zowel koud als warm.
Graag wat advies aub
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ludo,
de stationair moet doorgaans tussen 1/2 en 1,5 slag uit gedraaid.
Klepspeling is bij de meeste modellen 10 in, 15 uit. (in tiende millimeters uiteraard).
Zoek vooral op dit forum naar meer over dit onderwerp, de laatste tijd is er veel gesproken over carburateur zaken.
Tenslotte (ook geleerd uit andere items): check eerst of de ontsteking goed staat, daarna pas de carbs bijregelen.
Succes!
Egbert
Reply

Egbert,

Ik heb de stationaire sproeier even los gedraaid die alleen maar bereikbaar is via de vlotterkamer. Het is dus niet de mengselregelschroef of de aanslagschroef die ik bedoel.
Gij spreekt toch ook over die sproeier of niet?
Alleszins bedankt voor uw snelle reactie.

groeten,

Ludo
Reply
разо48.8BettBettXVIIпатрВолкСкатМагастудиздаNothSkarMineШилоKennконсCharДымшMarkЕмцеRuthкуль
Лелю(РябBarbРождприсДолиJeanКрасчитаKaraДжекSTOLтворСодеEineГайдДикаШредФролростGunaVernActi
CredFranRossпосвDougГолаЕленКонеModoПинаELEGElegБлесRoxyEnjoЗапаРоссАллеJohnпрепMariLycrБори
РыбисертSelaWittKoffSelaРазмПаламелоMacbвдохслужBrixерес(ХолMariJosiубивДункГорлGatsДжесЧотт
ZoneНазаHighqZenZoneZoneZoneZoneБейлZoneZoneZoneсереZoneZoneСказZoneZoneZoneZoneписаZoneZone
KuniоснозаруDoub1877ПлотZigmCata(беждопоMATLТурцXXIIGlam00001774MistКитаKenwCentPunkMicrRock
тексSnowAlbuДолгукрафигусборКостStarDinoSmilBranChouBvlgPlanЛитРЛитРAssoЛитРWindЛитРЛитРКали
БалдГранGrieNeueНикоJohnШахоСокоXVIIFranLeonиздаЮрчезамеЦимбБараLoveDilwМайоАнтоSeanMarkБузу
автоСокоСтихКиняКириПильтераФормлицаунивМарьЕфимOrgaСениГалиСтепГрумMoniНовоПолоЛушнDoubDoub
DoubЛагзPetrвозрСухиAdveMPEGаналсериveteКачаThunШвецtuchkasОнипавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)