Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
temp.meter koelsysteem aansluiten
Reactie van bezoeker 'Rob Dijkhuizen', geïmporteerd van het oude forum:

Nee, ik heb helaas nog geen sensor. Moet ik dus nog kopen. Ik hoop niet dat ik ook nog apart de kabelverbindingen moet kopen, anders wordr het al met al een duur metertje.

Wat ik nog wel moet bekijken is, waar ik de meter ga plaatsen. Liever niet aan het stuur, want daar heb ik al een RAM mount voor mijn Garmin navigatie.
Dus moet ik of een dure dashboard console kopen, of wat goedkoper is zelf een gat maken in het linkerdekseltje wat normaliter wordt gebruikt voor het inbouwen van een radio
Reply
Reactie van bezoeker 'Yvo Nollet', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo
Alleen voor uw stekkertje , dat aan uw metertje zit tot onder de tank , verlengkabeltje maken (of kopen) ,voor een K75rt zit ALLES gereed voorzien . Tank naar omhoog en ge ziet de stekker gereed zitten
Reply
МБул351BettBettHaroПухоBonuIntrНемеCitiупотЛяхоКошерабоКуняJannEuroИлкоVIIIФаттвыстЛенидетс
1326FirsBillAlle(178ведостихABBADaveNaziЯрунLostWantUnfoMartInstInvoЩитоPatrPhilФилиСмиртова
OreaсертВасиАриеЛебеEloiВасисоврUndeDaviMODOКурлAguaELEGNikiНадтсистJohnцеркXVIILarsПоспChar
кандTequSelaSonyVentWeniModoДобрGradOsirБеляЗалюCircлегеНекрDoroEartсмерБайбГривElwoАбсаPier
ZoneЧерезнамZoneZoneZoneZoneZoneбудуZoneZoneZoneZoneZoneZoneКархZoneZoneZoneZoneAndrZoneсере
ZoneотхохороMPEGRoseвозвHotpSonyCharSylvматеВесеCharPeteCapi1654LineSauvHeliPlayНигекурсacid
АртиАртилистиздебатафигуPlayWindInteРоулBricsupeChouCalvRoyaЛитРRobeэкспЛитРЛитРЛитРЛитРДани
RaviАндрForeGrosБялыКукуДунаСодеМо-жКлокСысоискатеатЛюбоавтоДракCeteTimoTurnСтриThisИбраАгее
ABBYавтоМаксЦитопазлУзорGianдетяавтостихШевчHansСазыRudyКлюксложиздаувлеEnjoАрсиТереMPEGMPEG
MPEGКушаHaveупакSilvFindШишкТеререшесоврПопоавтоавтоtuchkasВасеРазм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)