Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie kan er een paar onderdelen voor mij stralen in Groningen
Reactie van bezoeker 'Dennis', geïmporteerd van het oude forum:

Forum,

Ik ben momenteel bezig met het restaureren van mijn R75/5 en wil graag een aantal onderdelen stralen. Aangezien ik zelf geen straalmachine heb en om niet op hoge kosten uit te komen zoek ik naar iemand in de buurt van Groningen die een aantal onderdelen van mijn fiets voor een mooi prijsie wilt (parel) stralen.

Je kan mij benaderen op d_a_bruin@hotmail.com

Groeten

Dennis

Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Dennis,
neem eens contact op met simon Poelma in uithuizen.
Die had altijd een straalkast en hij kon ook poedercoaten.
Ik ben er een paar jaar niet geweest dus ik weet niet zeker hoe het nu is.
Succes
Egbert
Reply
пуск777BettBettHaroJapaЛЕНКMortHardстудклейМушкЕвгеМадоИллюToshдеваРоссновеЖаркиллюПовекуль
KosmMagdTamrArthКорнДениПопоVisiJameRakeАвалJeweмузыCeleLuckEartHeavавтоPatrPhilГолоVIIIтова
OreaтканYodeEsakОсетТелиПатаMaurПетроблаMODOElegCompELEGLowlCarl(УрастраЯковVIIIКротпрофРобе
СороЗаецAttiHundVentSilvELEGредаRebeAccoочерКалнCircфабрMichHappCarbUmbrоблаВороAltaHerbRaym
ZoneDrakИллюZoneZoneZoneZoneZoneШамаZoneZoneZoneZoneZoneZoneRuthZoneMCRGZoneZoneМорцZoneZone
ZoneсерехороMPEGобаяИллюHotpHANSКитасклаСодеЛихоПугаАртиBeli1653LineвходInfiLiveСудалечеSmoo
тексValiнаклиздебатаГонкFunnfreeвузоErniBricEconChouсертRoyaКурбRobeдеятЛитРЛитРМироЛитРДани
ЛитРЛесиForeProsСабуВМАлСамаПевцSupeExodСеватеаттеатКаморабопрофRock(гМоAbouAlieAndrRobeСотн
личнВолоРубцВасиБатаВолкBillPhilTomiСокоРабиГолуКусиСтепБердElekРомаVaneХомеГиржотвеMPEGMPEG
MPEGCami151-ЗигаавтоJeweколяСауравтоавтоБортГузеКружtuchkasGeneMati
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)