Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Je kan ook nog de boel uit elkaar halen en een nieuw stel snelheden in Km's over de oude heen plakken of schilderen op de wijzerplaat. Als je met je PC een mooi tekeningetje maakt dat je afdrukt op een sticker kan het heel netjes worden.
Succes,
Egbert (Eight miles High = 12,8 Km of was het nou 14,4?)
Reactie van bezoeker 'Robert', geïmporteerd van het oude forum:
Sorry, dit is een web site, waar ze uitdagen, en opruien, en als het niet goed gaat krijgt een ander de schuld.
Geen BMW!
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:
Robert, ik bedoel het volgende,
de vraagsteller heeft een probleem en stelt deze op dit prachtig forum dat door diverse enhousiaste BMW-rijders wordt gelezen en beantwoord. Ik zelf geef pas een reactie als ik iets kan toevoegen aan het geschetste probleem waardoor de vraagsteller geholpen kan worden, daar stelt hij of zij toch de vraag voor,en vind het vervelend om een berichtje via e-mail te krijgen van het forum als ik een vraag stel die wordt beantwoord door , en laat ik duidelijk zijn, een goedbedoeld iemand, die echter niet een oplosing kan bieden op mijn probleem. Persoonlijk vind ik dat er eigenlijk een filter (een soort van 1e lezer) zou moeten zijn die antwoorden tegenhoudt indien deze niet relevant zijn voor de vraagsteller.
En ik denk echt niet dat dit een website is die jij beschrijft maar een medium is die in Nederland en Belgie ontzettend wordt gewaardeert door de vraagstellers en natuurlijk ook de oplossing gevers
groeten Dirk