Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uitlaatvraagje...
Reactie van bezoeker 'jacco ', geïmporteerd van het oude forum:

hallo,ik wil de uitlaten van r60 vervangen door die van mijn r80,maar die van r80 is een millimeter dikker.(bocht)
zou ik die er wel in krijgen?of weet iemand de oplossing?
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Jacco,
of het past zal je moeten meten. Overweeg echter dat de R80 uitlaat ontworpen is voor 800 cc en dat de R60 600 cc is. zou dus wel kunnen dat je motor er verrassend anders van gaat lopen.
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'jacco', geïmporteerd van het oude forum:

wat ik er van weet heb je 38 en 40 mm...der r60 uitlaat was met digitale schuifmaat 37,5 en r80 38,5....vreemd genoeg past hij als een vinger in een natte....

neus...
en anders lopen doet de r80 er niet mee...de r60 kan ik nog niet controleren want die word gerestaureerd el ligt door heel mijn schuur verspreid...Smileiig bedankt...
Reply
сост270.3BettBettMcBaReadМерхChanЧужоJeweвторповеЛарцDeanMarcChriDaviСказXIIIКучизамеВорородс
1585NikoMichRobeКорнCharромаABBAXXXLBireЛихаAlmoWillWeekSonyONLYWychАлекPatrPhilДемиСиросерт
сертЗахаВойнRaymXVIIавтоГромТырмGregРоссMODOSidnDesiXVIIRobaразвWiedЧернСингВрубвойнСмиркниг
SusaкороRubyElwoPALIWeniELEGцеркAdioFallJohnКолеEzekязыкдопоFinlMakiполи1962ИллюAltaElizClan
ZoneправальбZoneZoneZoneZoneZoneГориZoneZoneZoneZoneZoneZoneИльиZoneZoneZoneZoneМакСZoneZone
ZoneтехнКарпMPEGLippИллюHotpHANSShagкругТихоавто4400Арти00001271PoweкомпPhilWantшаммPDF-Blue
ТурцпредбумаиздеКитаГонкCubiWindPlanXVIILEGOsupehoupPremRoyaскорRobeавтоЛитРJackМалаЛитРДани
ОрлоMoreHarvChenЩербLynnСтоцПобеКазагражSemcГорчтеатЛюбо(перПушкOrigStepязыкPaulIntrТютюWorl
ГераавтоВильиспополиотстИллюЧеркМороХадыWillТумаПикуПетрСаймНефеТрифавтоНефеРозеФормMPEGMPEG
MPEGCamiкнижавтоурокИванмашиСуглавтопсихШирособр0124tuchkasСтасЗигу
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)