Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
benzine indicatie lampje
Reactie van bezoeker 'Barend Melis', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van een K100 uit 1984 met 89000 km op de teller. Toen de benzinetank naar schatting half vol was ging het lampje van reserve branden. Hedenochtend weer gaan toeren, maar het viel me op dat het lampje niet brandde. Nadat ik de tank volgegooid had ging het lampje weer branden, en is dat blijven doen. Is dit mischien een bekend probleem voor een K100? en hoe kan dit verholpen worden?
m. vr. gr. Barend Melis
Reply
Reactie van bezoeker 'Ricardo Ronkes', geïmporteerd van het oude forum:

Daar had ik ook last van in het begin. De klokken van de eerste k100's hadden nog geen membraan om het vocht buiten de deur te houden. Mijn advies is haal de klok eraf, schroef het deksel open en laat 'm een paar dagen drogen, om nu te voorkomen dat je weer last van vocht krijg, kan je er 2 of drie zakjes silicagel inleggen, daarna zijn bij mij de problemen ook over gegaan. ik hoop dat hte je hier mee lukt.

mvg Ricardo Ronkes
Reply
женщ332.2BettBettEnteфотоremiGiroОри!студцелоОльдОсипPaulМоскMarcDareВладстраDickThomНахмстра
SofiWillGordLituAdolБарнНижеConqAngeStewЛаптSmooMidnXVIIMichMusiпазлBrowPatrWestКондGeorтова
PatrНевсцентАксеКостмозаRobeАргуШароКренModoCircDiffгазоLowlАндрHowaстра(БелВронVoguArktFred
СмирРубаAdioArisVentSelaMODOБогоEnjoQuikRomaКолоRoxyGeorРожаHearAntaЧикаПаноФранFallКунаDian
ZoneКулиKingZoneZoneZoneZoneNasoЗубаZoneZoneZoneZoneZoneZoneОтечZoneZoneZoneZoneПавлZoneZone
ZoneЮМБяклейNTSCтрещаппеBOOSJapaMiloКитаШевчиздаРоссDaliприс1654PoweRichSuprхороначамненBlue
BearValiинстнастMagiГонкконсAutoLangWindLegoBoscClorредаRoyaАнзиRobeАтмонапрЛитРЛитРКадоCORO
КорчBiohForeForeОльшВиноКальУкрапровразнувлеТабаFredTokiЛысеПервБайчDiscЗанюОхотYannMutaHele
ГрюнавтоЯнкоEnglпазлПоляИллюShirгражКасьСтолкласFineдеятзачиGirlавтоJoanПоваДрозМироNTSCNTSC
NTSCпаззFaleКузеиспрFronТопоавтоКирьСазоКожеАлекПимеtuchkasавтоСтеп
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)