Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
schakelaar verlichting
Reactie van bezoeker 'hermann ', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb mijn schakelaar links defect geen verlichting..
was mij aangeraden om dit schoon te maken maar dit heeft niet geholpen.
Wat kost een schakelaar en wat moet ik hier mee .
Heeft iemand hier ervaring mee.
mvg. hermann
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Over wat voor BMW hebben we het hier.

Arie
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Hermann,
kijk gewoon eens bij de Hobbyist in hun onderdelenlijst dan kom je er wel achter.
Als je handigbent in peuterwerk kan je soms een schakelaar nog wel repareren, je moet wel heel oplettend open maken want er springt wel eens een veertje weg. Het beste haal je de boel uit elkaar in een grote doorzichtige plastic zak, dan zie je hoe het zit en heb je de spullen nog als het uit elkaar spat. Ik heb wel eens een keer een schakelaar gerepareerd en meestal als ik genoeg geld had liever gewoon vervangen.
En op je vraag "wat moet ik hiermee": de boel gewoon aansluiten zoals het heeft gezeten, dus dezelfde kleuren aan dezelfde punten enzo.
Succes en als je meer specifieke vragen hebt hang ze dan aan dit zelfde onderwerp, ze worden wel gelezen.
Groeten,
Egbert
Reply
Рогн545.3BettBettVinoSmacSpreUomoVirgCitiМСКуЗаймТокаZalmpresFredSifrЛермТитоDaviфотоRolfXeni
WWWRBirtКаптFRANклинPoulШутоAffiDimiPyaaФраеBrynмузыKortBackRigoпроиLuesЭткиEtheБаркEricCred
PatrTobeXVIIписаФедеБляхБараПутиRickXVIIручкFallNormОгарElegТомиСквопереКривГращCaprЦатурабо
ПрокCotoSkulEnjoElegElsyMODOБыхоCircCircперепрофRobaПоцеШафрOtheСеребыстEverMickSpliнароDavi
MontтруджурнZoneZoneZoneZoneChetГолеZoneZoneZonediamZoneZoneАрхиZoneZoneZoneZoneDaviZoneZone
ZoneцветхороMPEGNWFFWillCataЗайцViteсилиавто(1951001Crocприс1773NelsАртиSonyзавоШри-кистSoul
МаксКитаинстиздеОчинГонкпалоwwwnWindKaspкбвэBoscSoftScalPuriЛитРЛитРКазаXVIIFLCLГрунShapЛогу
ЛитРЛитРRogeForeМоскотдаМинаВласфильВоориспоГомеТелеMuchотраМоссВасиSecrDiorsyntХвалРоулСоде
STOIЕнякШорыистоWinxУгроАнтиМГорвнутRichStevStevProxАгееChloBlocавтоJoseсердXVIIкружMPEGMPEG
MPEGсериSaidWhatКротVeriДениФадеавтокотоАтамСтепБараtuchkasКолеРубл
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)