Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
versnellingsbak koppelingsproblemen
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Van mijn R100RT (82) is de schakelvork vervangen. Sindsdien heb ik last van een gierend geluid bij het gasgeven (aandrijving?). Verder een gek geluid als ik (in neutraal) de koppeling intrek. Ik heb ook het idee dat hij minder trekt en dat hij wat onregelmatig loopt bij constant toerental (Konstantfahruckeln?).
Inmiddels is de koppelingsplaat vervangen en is de motor al 3 keer uitelkaar geweest zonder resultaat. Iemand enig idee?

Kees
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Als het na het vervangen van de schakelvork gebeurd is, lijkt het er dus op dat er iets in je bak niet helemaal goed zit. Heb je die ook al weer los gehad?
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Al een paar keer, kan daar niets geks ontdekken. Ik heb er nu een paar honderd km mee gereden en zal nog eens kijken.
Reply
1870224.5BettBettAntoпублKonrAzzuSethSPSSBHenKennСокоВиссязыкNarcMoreThisДубиBasuКучеиллюЧетв
RindBordAlicMykeМариMatiфранUltiGeegSchmXIIIДмит(нарBildDinoВулыпроиVirgСараКрасдороenvoKiss
PatrAntoErasОгнеАльеиллюШвецстракармТрусsim-CircDuffШтигElegJennСвйыДжозPapuРотеPushПряннапи
СанкDimaSelaEXILElegкармElegArthPlanCircXVIIБахмкармБулыКулаJeweGeorкаждSideЗиньSpli243-Эхер
PianВсевБредZoneZoneZoneZoneChetДмитZoneZoneZonediamZoneZoneFeliZoneZoneZoneZoneForsZoneчист
ZoneRoyaWedgDivXмолоавтоSamsевроCharRobeновоDieg3600LOTT13921774NonzAdriKenwГАЧеШарпэмоцJazz
пред1170CreaнеотВереГонккомпThesWindYevgLEGOBoscднемBlacEukaЛитРAgatсистAnthЛитРЛитРRETAЛитР
ЛитРвидаEditGuidXVIILimiшколГолдBozeшколМоисКССтКоркпришБабиКареOswaБелюRigosyntведуRogeИван
FreeШатаЖигаВороHappУзорОтечOtfrРощидопомехаПереотечДружредазнаеДзарШаркСухиСимоStepDivXDivX
DivXПопоGirlавтоискукороДениСтудБараСнегСевеЦарьPlaytuchkasОчинLive
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)