Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ongewone alarmlichten boxer
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Afgelopen dinsdag reed ik rond 17.00 in de file van Coentunnel naar Purmerend. Onder de motoren die tussen de rijen door reden was een boxer met ongewone alarmlichten. In plaats van samen te knipperen knipperden ze om de beurt met een dubbele flits, een beetje zoals je op politiemotoren en safety-cars ziet.
Mijn vraag is: hoe maak ik dit op mijn eigen boxer? Want de aandachtswaarde was enorm hoog en dat is bij alarmlichten wel een interessant aspect.
Alvast bedankt mensen,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'bob', geïmporteerd van het oude forum:

Klinkt als een van de uitvoeringen van de zgn running lights van het nederlandse bedrijfje Safety Lights.

Kijk op hun website www.runninglights.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'maurits', geïmporteerd van het oude forum:

Egbert,
balen is dat he', in de auto in de file, komen die motoren langs terwijl je zelf zo'n ding thuis voor de deur hebt staan..
Ik heb zelf wat gemaakt, een soort foto ontladingsflits (flitst om de seconde) achter het glas van het stadlicht van de RT. Flits was alleen wat te heftig, zo werd ik regelmatig voor politie aangezien. Ook zette ik de flits even kort aan als ik onfatsoenlijk hard werd ingehaald. Je zag ze dan vaak remmen... Maar ja, gaat een keer fout natuurlijk, komt een dag dat een aso dat "flitspaalgrapje" niet kan waarderen..
Ik heb het glas nu orange ingekleurd
(kosten: beetje solderen en prutsen en een van die honderden tupperware bakjes van moeders misbruiken om de printplaat in de stoppen, E15,=)
En even opletten met consensator, 400 volt door m'n fingertjes was toch wel effe schrikken
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Bob,
bedankt voor de link, ziet er uit als wat ik bedoel.
Maurits,
een kennis van vroeger (Paul uit Den Haag) had een complete electronen flitser gemonteerd in de reflector, rond 1975. Dat gaf soortgelijke ervaringen als wat jij beschrijft, wel een idee voor erbij, ik heb nog een elctronenflitsertje in een wegweerpcamera'tje zitten, kosten dus weer bijna niks.
Bedankt mensen, ik kan hier veel mee.
Egbert
Reply
Душе209BettBettRahuгазеHoldЯблуМалостудстреГинзБросDaisязыкSeanClasEllaЛазуKuniвыхоАмусфиль
JoseMondAlicSussvitrNiveарабMoonLoveWaynXIIIZaraИванписьRadiabouVisaАЯГуНарыГалаГарасериKiss
PatrТараЗольСкряМороВыпуWindRobeOverAnnaсим-CircDuffXVIILowlJuliAdriКопцDaniСмирPushFranнапи
НароCotoCircBALLPaliSilvMODOIyenCircCircсоде1953находеятСодеTigeEricбанкDeafКаныЦзинУШекЭхер
WennЗаруХарлZoneZoneZoneZoneAAHXБеккZoneZoneZonediamZoneZoneкомпZoneZoneZoneZonePeteZoneZone
ZoneгорламхдRitmорнаOffiSamsавтоМамеParvWindCohe1000OlmeприсYellAnthAdriMystхороKaieВУЗоJazz
пред3085инстиздевсемPoliPartJeweWindFranTubuBoscднемАбелRoyaДубрDeviUSAIЛитРStarHymnЛитРЛитР
ЛившвидапальWillДебопровЛуссАгафMartAcadвоенпостпарарейсПашуГнедЧернUmbeRajnЛапиClinNeilМана
SnowVIIIСтояотвеВороНадепостStuaБондЛермюрисХебеСвоббанкшколХаткПанфзапостраMicrМотыRitmRitm
RitmМаскLudwПетрВолоBotaФормВоитСеркДогаГапоСадоКороtuchkasHourШуст
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)