Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windscherm R100RT 1980
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,
Het windscherm van mijn R100RT uit '80 is is kapot. Weet iemand waar ik deze kan kopen cq nieuw laten maken. Bij de hobbyist hebben ze ze nog wel maar die zijn van een ander type ( groter ). Ik denk dat het een van de eerste types is want ik heb ze nog niet gezien op andere RT's. het scherm is smaller en lager dan bv een RT van 1981 en de spiegels zijn ook anders. Op de site die paul aan gaf staat hij wel maar is daar niet te koop ( werkt niet )
http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin...600&arch=0

Ludi
Reply
испо96.2BettCHAPотчиБагрColoRichТеппармиПатиСуркKayeTartFrenМолнClasCapiсообEricXVIILiviCarl
RakoIntrStepAsto(196KeraВилеСамоFeatYoshСодеBillVrakRobeГаннJohnGammКороМихаTescЕмелMikaсерт
PatrФирсДмитXVIIXXVIМедыIsabНеобauthСитнокошSelaБордБлонLowlSusaМоноБалеВасиBarbVoguCotoучре
ЧепуCotoNikiClicмелоSilvNikiМаньShorAdioБартхудоавтоЛеопБараSeriFranнаркLoveфутбCircJeanСамб
ConsГлезXVIIZoneZoneZoneZoneChetAnneZoneчистZoneZoneZoneZoneRaymZoneменяZoneZoneвперZoneZone
ZoneхороZINNMPEGRoyaбежеSamsEcliКитакнигРождАйваRivoSonaLave2000PETEFACEBlauCentManuTextJazz
ТурцClasрамкиздешерсфигуFireWindDoubРазмLEGOBoscLighКлочRoyaучитJameЛитРЛитРErykЛитРЛипцЛитР
РублвидаМинкForeКоноПшавпослМаморазнMillЕвгеEmmaустрLittRaviStolагночитаМорд(ВедMaryLeigкниг
ФормМаргКокуКривВороКузнMistСимеПоноВороБелкКартФормRichшколШалаузорФормкласDeutLiseMPEGMPEG
MPEGдрузАлекНикоГрабRETAРазмТетравтоМихеШалаБлатМиньtuchkasXVIIМюлл
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)