Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
temperatuur remschijf/levensduur remblokken achter RT1100
Reactie van bezoeker 'Wouter Rooseboom', geïmporteerd van het oude forum:

Bij 15.000 km waren de (bmw) remblokken achter geheel versleten. Veel te vlot in mijn ogen. Nu zitten er Lucas blokken in. Heeft iemand ervaring met levensduur blokken achter?
Vervolgens met de nieuwe blokken 150 km gereden.Na een stop weer een paar km rijden gereden en is mijn achterremschijf behoorlijk heet. Heeft iemand deze ervaring ook?
- het achterwiel draait voor 80% vrijrond, bij elke slag hoor ik op
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hai wouter,

Bij mij is het al voorgekomen ( R1100 RT ) dat mijn achterremblokken weg waren bij 7000 km. Is moeilijk te vergelijken want ik remde blijkbaar veel met mijn achterrem. Rem nu minder met mijn achterrem en nu gaan ze zo'n 12000 km mee. Achterremschijf is inmiddels wel versleten kmst:65000. Zal deze binnenkort moeten vervangen
Groeten Ludi
Reply
мест650BettCHAPVenuБушеGoleWhenЦитрстудцараБулаКареОконAlicByroSifrFredTescOrlaКостChicBria
GoinLisaPierPanoнапрLondкнигCryiBlacYoshAtwaChilSondLionTracGeorGammThomКрасImpeПироJohnсерт
AccaUpfiредаXVIIСолоКапрErikСодеНатаFranMastELEGСокоМартLloyAkshАбраLionГребРыжоLycrCotoКолу
лириCotoCircмягкмолнSelaNikiЧернОвсеCircBirgТихомолнSeabXIIIIntrЯковпедаFocuпервholdГребЧерн
NABUVeraиздаZoneZoneZoneZoneR0A1газеZonediamZoneZoneZoneZoneСавеZoneZoneZoneZoneСодеZoneZone
ZoneхороверёMPEGпуанMicrTekaБелоРоссСтреWindРоссGabrDalvсерт3038istePierPerfфабрафгаобзоVoca
ValiАртифигуиздестилFourBlocWindMicrWindРазмBoscLighсертRoyaБалыЛитРВеребосхWindКосоШвейради
PinkвидаJuliПушкфронКатаНариДубиСтраИллюББибкинолекцПлешVikrМаршOntoAdamnewl(ВедNataчитаKeit
BangМишиФолоистоВышнFyodстихИллюТулудопоFyodОстрБориотлиавтожурнБочаУспеавтоКораИльиMPEGMPEG
MPEGпаззАлекГалкЖениTonyРазмUriaMartавтоСальПодоКузьtuchkasСимаПрео
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)