Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kosten vervangen keerringen voorvork K75
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Weet iemand wat het kost om in een garage de keerringen van een voorvork van een K75 te vervangen.

Groetend,

Ron Bruijn
Reply
Reactie van bezoeker 'clem', geïmporteerd van het oude forum:

Als je het zelf doet, zit je aan +/- 15 euro voor de keeringen, en dan komt er nog olie bij.

Groet Clem
Reply
Reactie van bezoeker 'ronald marcelis', geïmporteerd van het oude forum:

Het vervangen van de keerringen luistert wel precies, je moet weten wat je doet, anders heb je zo weer lekkage.
Mijn advies: demonteer zelf de poten ( eenvoudig zelf te doen) en dan er mee naar de dealer. Totale kosten dan ongeveer 50 a 60 Euro. Laat je alles doen door de dealer, dan zit je ws wel boven de 100 Euro.

Succes met de job.
Reply
Reactie van bezoeker 'Eddie', geïmporteerd van het oude forum:

Neem aan, dat keerringen vervangen moeten worden, omdat er olielekkage is. Dan heeft alleen vervangen van de keerringen geen zin, dat werkt maar tijdelijk. Beter meteen de binnenpoten controleren op beschadigingen en deze wegpolijsten (WD40 / polijstpaper "1200") Niet moeilijk, wel veel werk. Kan me nauwelijks voorstellen, dat een dealer dit even doet. Arbeidsloon is de grootste kostenpost. Wel zeer schoon werken en alles goed uit elkaar houden. Heb dit bij K100RT [1984] zelf gedaan. Eventueel foto's beschikbaar.

groeten,
Eddie
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Heb net de voorpoten van mijn K1100RS door dealer laten doen. Wel zelf de poten gedemonteerd.
De dealer heeft hierbij de keerringen maar ook de geleidebussen vervangen. Eea gepolijst en goed werk afgeleverd. Als je alles zelf wilt doen brengt dit toch een risico met zich mee. Je hebt eigenlijk speciaal gereedschap nodig. (Zie ook op de site van Bert Meijerink). Nu ben ik aan kosten Ä 178.- armer maar heb wel garantie dat het echt goed zit. Kreeg ook goed advies hoe de vork weer juist te monteren. (fa Bruurs Noord-Scharwoude)

grt Tom.
Reply
наро586.8BettCHAPBabyMPEGSunsMentармиМалеIrieСтепИллюпожаязыкPeteRoseMileImpeDoucокисGiveBria
SonyStarСиняVisiНикоРоссКостSeptIntrBurdБалаObseWeihSuspБариAxelGammСемеСлавSignМелеBabbComf
AccaдопоШатоAndrBohnКозлMohaЯмщимонеКондВивдELEGМильХлопClifShemXVIIЯкубМагоАмелLycrCotoКолу
ЛихоCotoBrixBlacмелоWeniNikiСтацоблаAdioОбщифотомолнХавиXVIIChilВоленеотCharВисвCirc(фамВлод
WolfKareСавиZoneZoneZoneZoneR076ИванZonediamZoneZoneчистZoneМикшZoneZoneZoneZonePaulZoneZone
ZoneXVIIВербDivXCopeИллюTekaEcliКитаГороCLANВойнEnjoАртиСоде3039BrunChisHertIntoCarlспецJazz
ProfБ-00RussизденезаГонкBlocDirtMicrIntrкачеBoscLighШекоRoyaЛитРЛитРПивофантWindЛитРГрицради
ndexAmorэпигDaniТимообщекотоЛиндFairсестзавеWorlдопоJeweБороЕАКиМудрмячоHoopDarkоргаКварRoge
BattПросИльдСлонXVIIПлешВостФилиавтодопоЦыфеФролWindПущаавтоSubwавтопсихSambFranголоDivXDivX
DivXпаззАлекXperПашнPaulЕмелПодоПолоАнурSandKateMadntuchkasавтоавто
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)