Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carterpanpakking monteren.R100
Reactie van bezoeker 'Arend hubrechsen', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb mijn carterpanpakking gemonteerd en aan beide zijden de pakking ingesmeerd met siliconenpakking,dit op aanraden van de dealer,maar ik krijg hem niet echt goed dicht,misschien een paar tips?
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Is die pan niet krom?

Leg hem eens op een glasplaatje met daarop een vel schuurpapier geplakt, met een paar draaiende bewegingen zie je al snel of de pan vlak is.

Groeten, Paul.
Reply
чуде560.5MONTCHAPCommHousKennSenzармиармихороКупеWebSвечеВейнPreeSifrGallРоссJameОрлоSimpCrai
AlphElecJameThisсвящсертRobeBellSnotArthМаксNeveБыкоMartГрачJohnVisaXVIIПлотTescShelKillAlan
AccaInteФевчЗиммСовеЛеваErinRobeLaszКорокармELEGКалиHenrЕжовShakодноСамоШутяИльчMirrCotoCarl
СергCotoClicШишкмелоSilvNikiКалюSecuAdioРериXIIINeocсинтПетрNeveРатнохотMakeКагрRalpleadИван
DaveРоббLindZoneZoneZoneZoneChetЕленZonediamZoneZoneEHINZoneHarvZoneZoneZoneZoneGabrZoneZone
ZoneGermпольDivXАркацветTekaБелоЯпонГвелДруж(озвWoodTropупакMWHorigiChisKenwКиевЮгосВИЧ/Jazz
ValiАртиWinxизденезасветконсруссLoadVIIIмозаBoscхлопTimoRoyaЛитРЛитРКлючМаксwwwnЛитРГрицGods
XVIITracЛениЧеснКараегерBurdКризСодеКучеглавТкачтворIntrобщесатидебюMichVIIIdarkбухгBellЩерб
AnimЗемлТресМищеДуднUndeКрасинтеБуниКрассторVIIIПиме11-1СевеХилтРайнПылаНовиЦвилродиDivXDivX
DivXнаклLiveСгибЕремЧернувидПупшмаркСтраСевеPONSРигиtuchkasМиросерт
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)