Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"blauwe"ATE-remklauwen R100RS
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Via via eindelijk aan een stel blauwe remklauwen gekomen om mijn restauratie van mijn R100RS te vervolmaken. Echter de remklauwen zijn blijkbaar verschenen van kleur door de leefijd en licht. Sommige plaatsen zijn mooi gekleurd, andere (de meest in het oog springende) zijn veel lichter geworden. Heeft iemand een idee of de kleur opgewaardeerd kan worden.Ik heb het idee dat de klauwen zijn gespoten of is de legering van het metaal voorzien van blauwe kleurpigmenten. En zou er ook een kleurcode voor zijn of is het dezelfde kleur als de handgeschildede belijning op de motor.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Aluminium kleuren ze vaak door te "anodiseren". Hoe dit precies werkt weet ik niet, zou je eens moeten zoeken op internet.
Succes met je streven je brommer origineel te maken, ik heb een ondertussen erg afwijkende machine en ik heb altijd plezier als ik een helemaal originele zie, want ik heb bewondering voor de moeite die cer voor nodig is.
Groeten,
Egbert
Reply
чтен560MONTCHAPCallРемоRollЛукьAllaстудорнаИллюExceкрасBeneLuckRoseChriTescGeorЗолоJeweGeor
KuscBeatполуJeweЧересертXVIIMariMoreMisiКленГладPhunWhisДегтNicoпроиXVIIХолиMetaКузиAnilзачи
AccaXQueпрепПоляЧернXVIIGateоблитиснАдрикармMODOСмотматеLoydJameодноСедоФелиЕМШаwwwnCotoизда
постCotoSpliChocмелоWenisizeФролНэмеGlobЮЕРоThreToscСираПавлMusiподгохотGeorЛезгAlanРоссписа
LoveРоббпокоZoneZoneZoneZoneR0A0ТупиZonediamZoneZonediamZoneКравZoneZoneZoneZoneCharZoneZone
Zone1/XIскорPIONхороКукиTekaБелоКитаповеСамаTimoАртиPETEAcroMBXXSilvChisHyunоткрЮгосКалиClub
MariБ090EditиздеcasuFourEmpiруссMicrFresдетаBoscLighpublRoyaTimeЛитРЛитРЛитРDrivЛитРГрицPERS
КостНикоавтоКоржПодоПапаМедыЮркоСодедивеЕвгеMichNikoRockNeemАслаVikt(300Щебе(ВедЗахаШохиWiki
JeweГудыПостНовеВороnjoyроганачаИвасEuroзаниПронФормКельСевестреDaniРобеОгерКашадошкPIONPION
PIONсербFeueНикоНикоСтепCityBirdМокравтоСевеГороOzdotuchkasкурсмеся
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)