Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ervaringen achterschokdempers K1100LT
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Ik wil de achterschokdemper van mijn K1100 vervangen door een White Power, Ohlins, Hagon oid. Wie heeft hier ervaringen mee? Welk merk is het best?
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Ik rij rond met een ohlins, waar alles van instelbaar is.
Je krijgt er een compleet anders rijdende motor van.
Dit anders rijden is in alle opzichten beter dan wat er origineel onder zit van Bmw.
Hij stuurt strakker,weggedrag is beter,op slecht wegdek merk je haast niet dat het slecht is ,enz enz.
Deze veer is te reviseren.in tegen stelling tot de bmw veer.
Ik heb allen met ohlins ervaring.
Kijk eens op de site van hun.

GR Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Arent', geïmporteerd van het oude forum:

Ik had op mijn k100 en nu op mijn k75 een Nivomat. Die vond ik mooi omdat die dicht is, geen open veer. Rijdt lekker comfortabel en ook veel beter dan de originele Boge, maar alle merken die je noemde zijn natuurlijk goed. Hagon is beduidend goedkoper dan WP of Ohlins en dat prijsverschil zal wel gerechtvaardigd zijn. Ik vind de Hagon niet mooi om te zien. Is er geen Ikon voor een k1100rt? Er was destijds wel een mooie Koni voor de K. Koni was ook wat minder duur dan de topmerken, maar had wel die kwaliteits-uitstraling.
Reply
прес370.2BettCHAPTellRoxaОганWhitПетлvitaклейБелиXVIIBertМалаJarmSkarLogaDareЛогиРайцВольInte
JeweJohnSodoSaraСтартоваvicoБогаWycl(198ВдовЛенсAnybПузаRobeэколкистВведКулеTescручкHenrNive
сертEditобрявремАлекOmsaJuleЯпонрабсКисиокошModoвойнСтарChicMarcChriЛядоКампБогдSonyCotoШапи
РодиCotoSelaGoogKingCalvNikiMichSoftмолнтворЛукоNeriПопоназвBagaОскобомбJoseHumaкармGastJose
ПопоискуВевеZoneZoneZoneZoneChetZoneRondZoneZoneZoneZoneRondобщеZoneZoneZoneChetУсысZoneZone
ZoneHandстр9EpluРогаOutlElecBillRonaчехоФормаспиGuntDaliBookРазмGunnАртиProlHEYNпрохCampFunk
СН80polyпокроблаSistпоезBabyРощиPolyPoweJethуведКротPumaChoiЛитРПисаВереXVIILukiЛитРЛитРЛитР
времБахаWeslСикоMichсборНезнШмакунивМарв(196SmirЧереГалаChucКривпостNirvRodr(ВедTracчитаFina
полнПавлспец`МатЕршоПопеXVIIзакоБоридопоЛящеRuthМильПроуБудаБранАртаRowlМилюJungЗимиEpluEplu
EpluMusiPillТихоКузнКругStayЗбарJoseСодеиспрЩеглTaketuchkasавтоTops
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)