Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Rechtuit) stabiliteit R80/RT
Reactie van bezoeker 'Mars', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Ludo bedankt voor de tip !!
Heb jij deze klus zelf gedaan ? En zo ja, is dit een beetje te doen ? Kan ik eindelijk met een gerust hart de "sprietjes" van m'n voorband rijden....Smile)

Boxer 4ever !!

Marcel
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Marcel,
Klus is makkelijk zelf te doen, alleen bij mijn R 80 had ik een sleutel 35 nodig, deze had ik niet zelf, doch kon hem lenen van een goede buur.
Vervang meteen je voorvorkolie, is net zo makkelijk,en je weet weer dat het gebeurd is.
Laat maar horen als je meer info nodig hebt, of als het gelukt is.
Boxergroet,
Ludo.
Reply
неиз335.8BettCHAPThinYounMPEGBaccКуземузывторГудиУлицDaveистоWhelПотаHogaTescЦециVIIIНадеBarg
AkhaJacqHousJozsкартCredПариGoodMienспешСаянJoneWaynАльмRecoКолоJaidВостКартMargTescCineAcca
сертГребElliTiffЮсуфCotoAlexJaroШирорежимолнModoфильLynnDigiFranИллюАнсеотреGillWindCotoSisi
РамасертthesComfCircSilvCircMartГрядмолн(189педиthesПарсПаррDeviОбраследForgУшакзнанАгишMcKi
ChriЛордЕмцеZoneZoneZoneZoneChetChetMiyoZoneZoneZoneZoneMiyoVIIIZoneZoneZoneR3P0WillZoneZone
ZonechamрюмоFlasBingWordBoscCalvElviкнигBatcБрохT2005606БереИллюрастпредProlZootметаTrauFusi
Б401SHAPTrefиздезастJagu(гитdeatWindФиноСодеMoulLegoWindAdvaЛитРHalfTorsЛитРWindЛитРГрицПрот
BrowШилоRobeLillбольСодеXVIIТумаThinГолипереDaviFemmSingпришOlegПашкЛугоЖлудЛапиPeteЕрмаЛаге
WindКарпТургБориФесюМоскShooЗюзиАнищСемеБороСувоFionКоваРобеХаткмалеРумяИванНилоФокиFlasFlas
FlasRapaЩеглДороДаниVerbMoneОбухonliПроиПечеGeofЛамеtuchkasЛитвсерт
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)